Drenthe

Gestart door Hans Duiven, 07-12-2009 22:58:09

Vorige topic - Volgende topic

cotton

Nog even terugkomen op de meeting van afgelopen zondag. Buiten het feit dat ik het fantastisch vond en me buitengewoon goed vermaakt heb, miste ik iets....Ik heb met verschillende mensen gesproken maar kende maar een enkeling. later schoot me iets te binnen, nl. als iedereen voor in de auto (bijv. op het dash) een papier legt, of kaartje, met zijn nickname die hij/zij gebruikt op het forum, dan wordt het contacten nog gemakkelijker. Ook ik krijg van verschillende mensen advies over bepaalde dingen, maar weet niet wie mijn "helpteam" is. Zou ik de nicknames van de mensen kennen, dan zou ik ze persoonlijk kunnen aanspreken en bedanken op bijv. een meeting zoals vorige week!
Ideetje??

Hans Duiven

Citaat van: cotton op 05-03-2010 22:20:11
Nog even terugkomen op de meeting van afgelopen zondag. Buiten het feit dat ik het fantastisch vond en me buitengewoon goed vermaakt heb, miste ik iets....Ik heb met verschillende mensen gesproken maar kende maar een enkeling. later schoot me iets te binnen, nl. als iedereen voor in de auto (bijv. op het dash) een papier legt, of kaartje, met zijn nickname die hij/zij gebruikt op het forum, dan wordt het contacten nog gemakkelijker. Ook ik krijg van verschillende mensen advies over bepaalde dingen, maar weet niet wie mijn "helpteam" is. Zou ik de nicknames van de mensen kennen, dan zou ik ze persoonlijk kunnen aanspreken en bedanken op bijv. een meeting zoals vorige week!
Ideetje??

Ik vind het een goed idee. Maar dan moet je wel bij je auto blijven.. Wellicht is een nametag nog iets handiger.

Volgende keer maar een nicknamemeeting dan?  ;D

Easterboy

Citaat van: Timmehh op 05-03-2010 22:28:40
En tuurlijk heb ik iedereen een hand gegeven en me voorgesteld, maar ben meestal de naam alweer kwijt voordat ik mijn zin afgemaakt heb  :eusa_wall:
Geeft niks,. bekende kwaal. Heb ik zelf ook.. :D
Ik denk ook niet dat je nog weet wie ik ben.. :P :D

Hans Duiven

Wellicht is in dat opzicht easteregg een betere nick  :evil:

henry classic v70

Kan eigenlijk heel simpel zijn, stukje schilderstape met je nickname op je jas/trui of iets dergelijks
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Easterboy

Citaat van: Hans Duiven op 05-03-2010 22:43:20
Wellicht is in dat opzicht easteregg een betere nick  :evil:
;D

Ik laat het eerst wel zo... :P

Offuh,.. een labelprintertje gebruiken?
Zo'n ding neemt geen 150watt en kan wel worden aangesloten op een standaard omvormer voor in de auto.
Ook ideaal voor parkeerplaatsmeetingen.. :D

henry classic v70

Citaat van: Easterboy op 06-03-2010 09:46:53
Citaat van: Hans Duiven op 05-03-2010 22:43:20
Wellicht is in dat opzicht easteregg een betere nick  :evil:
;D

Ik laat het eerst wel zo... :P

Offuh,.. een labelprintertje gebruiken?
Zo'n ding neemt geen 150watt en kan wel worden aangesloten op een standaard omvormer voor in de auto.
Ook ideaal voor parkeerplaatsmeetingen.. :D

Dat kan ook natuurlijk maar niet iedereen heeft zo'n ding

pwassink

Is die krantenfoto al eens in het lokale krantje opgedoken, of was het item ondergesneeuwd in politiek gebral ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rogerV701998

Leuk artikel. :eusa_clap:

marcoenpaula

Netjes!
Leuke text en mooie foto :eusa_clap:

cotton

sta ik als enige met een niet zwart/grijze jas toch bijna vooraan....leuk en positief artikel!!

Hans Duiven

't Is toch een uitgebreid stuk geworden. Ik had een zwaar ingekort verhaaltje verwacht, maar het is denk ik één op één overgenomen  :eusa_clap:

gewoon peter

Citaat van: henry classic v70 op 05-03-2010 23:57:26
Kan eigenlijk heel simpel zijn, stukje schilderstape met je nickname op je jas/trui of iets dergelijks

Henry, kan toch niet, nickname is juist om je anoniem te verschuilen op een forum. Heb me ook nog aan wat nieuwe gezichten voorgesteld en iedereen noemde natuurlijk braaf z'n naam, maar ja, vroeg er ook de nickname bij, maar dan wordt het wel heel moeilijk op je ouwe dag. 2 namen onthouden, pfffff, gr. peter

petrolhead

Citaat van: gewoon peter op 06-03-2010 18:05:51
Citaat van: henry classic v70 op 05-03-2010 23:57:26

Henry, kan toch niet, nickname is juist om je anoniem te verschuilen op een forum. Heb me ook nog aan wat nieuwe gezichten voorgesteld en iedereen noemde natuurlijk braaf z'n naam, maar ja, vroeg er ook de nickname bij, maar dan wordt het wel heel moeilijk op je ouwe dag. 2 namen onthouden, pfffff, gr. peter

Nickname is -denk ik- in deze tijd vanwege m.n. internet (big brother). Op een meeting hoef je toch niet te verschuilen achter een nickname. Ik denk dat wat Henry overigens voorstelt een positieve impuls geeft om een meeting te bezoeken en weten met wie je gesproken/gezien hebt.

henry classic v70

Citaat van: Hans Duiven op 05-03-2010 22:27:15
Ik vind het een goed idee. Maar dan moet je wel bij je auto blijven.. Wellicht is een nametag nog iets handiger.
Volgende keer maar een nicknamemeeting dan?  ;D

Het idee komt eigenlijk bij Hans vandaan, stuk schilderstape is mijn "inbreng" ;D