S70 total los gereden

Gestart door Jimmy, 09-12-2009 15:23:03

Vorige topic - Volgende topic

Jimmy

Bedankt voor het spreekwoordelijke "hart onder de riem"!

Blijft natuurlijk zonde, maar ik ben blij dat ik er  :eusa_whistle: uitstapte.

Wat wel pijn doet is de portemonee... Een terugval in premie gaat me straks 45 EU per maand meer kosten. Bij overmaat van ramp belde vandaag de schade-expert ook nog dat het hoogste bod op mijn auto 105 EURO  is!!!

Snel in de telefoon geklommen en Elferink, Rima en Boy Geenacker gebeld. De bedragen die zijn noemde lagen wat meer in mijn verwachtingspatroon. De laatste bood er telefonisch al 450 EURO voor. Toch eens de schade-expert vragen hoe hij zijn biedingen kan verantwoorden aan zijn klanten...

marcelV70R

heb hetzelfde gehad met de auto van mn dochter
daar kreeg het expertise buro ook niet meer dan €100 (voor een Hyundai Coupé)
ik heb dat bedrag in mindering van de dagwaarde gekregen
en zelf het wrak datzelfde weekend nog verkocht voor €350!!
dus dat kan jij ook doen!!
heb je ieder geval al een paar honderd € meer!!

Marcel

Turbo-Geek

Citaat van: marcelV70R op 10-12-2009 20:54:25
heb hetzelfde gehad met de auto van mn dochter
daar kreeg het expertise buro ook niet meer dan €100 (voor een Hyundai Coupé)
ik heb dat bedrag in mindering van de dagwaarde gekregen
en zelf het wrak datzelfde weekend nog verkocht voor €350!!
dus dat kan jij ook doen!!
heb je ieder geval al een paar honderd € meer!!

Marcel

Hyundai Nu al Total Marcel ????????
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Jeff

Schandalig zo'n prijs voor je auto terug krijgen, ze moeten zich schaamen daar.... :o
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Powerpete

valt nog mee.... ik kreeg 475 euro voor mijn 850 die een dagwaarde van 5500 euri's had......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

marcelV70R

Citaat van: Turbo-Geek op 10-12-2009 21:03:53

Hyundai Nu al Total Marcel ????????

ja al een poosje
iemand had zn ramen niet ijsvrij gemaakt
een paar weken terug met die 1e nachtvorst
en die reed dus op een kruising in de linker voorkant

Marcel

Freakybaby

Citaat van: Jeff op 10-12-2009 21:28:41
Schandalig zo'n prijs voor je auto terug krijgen, ze moeten zich schaamen daar.... :o

Nee hoor, juist prettig. Voor 105 euro overkopen en voor 450 diezelfde dag ergens dumpen. Bruto resultaat 345,-- en daarvoor hoef je alleen het wrak op te halen en ergens weer weg te zetten, beetje brandstof/huur ambulance. Vlot verdiend op een zaterdagje.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marcelV70R

Citaat van: Freakybaby op 10-12-2009 22:15:56

Nee hoor, juist prettig. Voor 105 euro overkopen en voor 450 diezelfde dag ergens dumpen. Bruto resultaat 345,-- en daarvoor hoef je alleen het wrak op te halen en ergens weer weg te zetten, beetje brandstof/huur ambulance. Vlot verdiend op een zaterdagje.

de Hyundai is gewoon voor de deur opgehaald hoor!! :eusa_whistle:

Marcel

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 10-12-2009 22:15:56

Inderdaad. Laat ze maar lekker laag bieden en dan zelf de wagen voor dat bedrag kopen.

Kun je nog wat extra's verdienen, zoals Freek zegt.

Sbv

Zelfde gehad vorig jaar met mijn S70R. Hoogste bod was nog geen 800. Heb deze daarna maar zelf overgenomen en gedemonteerd.

Setje velgen met banden moet al meer opleveren