855 T-5R project

Gestart door GJ3B2T5R, 10-12-2009 00:12:56

Vorige topic - Volgende topic

joes

Citaat van: Turbobiker op 11-02-2010 13:01:38
Citaat van: Ludo op 11-02-2010 12:56:42
Citaat van: )()()sT op 11-02-2010 12:27:20
Ik weet niet eens wat er in Joes's topic allemaal stond. Ik weet ook de waarden niet meer...

Dat ging meer over tunen op gas.
Daarom was ik benieuwd naar de ervaringen.
322pk haal je er écht niet uit met een 16T, en standaard LPi installatie.

Citaat van: )()()sT op 11-02-2010 12:59:49
Eh nee.... en dat hebben de jongens van FT ook gezegd... net zoals (zoals ik al zei) een 16T met rechte flens, daar is die door jou genoemde 300 pk. grens echt wel the max.

Jullie kunnen wel zeggen wat FT beweert, maar hij heeft en uitdraai van FT...

;D ;D
Ja hoor er lijken mensen op het forum te zitten  ??? die moeite hebben met het feit dat er andere mensen zijn die met een LPI installatie van Mesman, aanpassingen van Christ van de Oranje Garage en de tuning van Fasttech RUIMSCHOOTS MEER DAN  :eusa_dance: 300 PK halen en een fantastisch Koppel in de buurt van 550 NM.

Nou dat is dan jammer voor hun, soms is er nu eenmaal het nadeel van een eerder voorsprong, die wordt achterhaalt  :eusa_wall:.

Details later maar inderdaad: wel grote (de grootste beschikbare momenteel) gasinjectoren, 16T met schuine flens, JT Superflow uitlaat met 100 cellen racekat, Japans R spruitstuk, open luchtfilter en voor het overige een hele goede set-up door Christ van de Oranje Garage heb er veel plezier van ! Complimenten allemaal, Christ, Fasttech, Mesman

:) En natuurlijk een goed motortje uit de wagen van de zwager van J()()ST een C70 T5, ja die turbo was gaar, jammer dan dus een 16T met schuine flens ben zeer blij met die motor die ik van Eugene heb gekocht !

Ludo

Joes, voor de zoveelste keer, ik heb er helemaal geen moeite mee, voor mijn part word er 500pk en 855 ;D Nm uitgepleurd.  ::)
Nog steeds vermeld je niet dat deze cijfers dan voor benzine gelden, want met gas voldoet je installatie niet.
Ik weet écht wel waarover ik het heb hoor.

Turbo-Geek

In de buurt van 550 NM op LPG met een 16T en wat usual mods ?

Eerst op een objectieve dyno zien, dan geloven Joes ...
En ik kan goed met je door een deur Joes maar dit geloof ik niet, heeft Niks met jou of de Oranje garage te maken maar gewoon met waardes die te mooi zijn.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

joes

Citaat van: Ludo op 14-02-2010 23:20:37
Joes, voor de zoveelste keer, ik heb er helemaal geen moeite mee, voor mijn part word er 500pk en 855 ;D Nm uitgepleurd.  ::)
Nog steeds vermeld je niet dat deze cijfers dan voor benzine gelden, want met gas voldoet je installatie niet.
Ik weet écht wel waarover ik het heb hoor.

Inderdaad deze waardes gelden voor benzine die van LPI zijn hoger  ;D ;)

cas

Dit vraagt om een keertje op de bank te gaan bij de andere tuner ! (MAHA)   ;D  om het 1 en ander gewoon uit te sluiten.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

joes

Citaat van: cas op 14-02-2010 23:41:16
Dit vraagt om een keertje op de bank te gaan bij de andere tuner ! (MAHA)   ;D  om het 1 en ander gewoon uit te sluiten.

Waarom zou ik bij een andere tuner op de bank gaan  ??? als ik al bij de beste zit momenteel, bij een ander de bank gebruiken om de gevens van een van de  beste te bewijzen  :eusa_doh:...........................voor wie  :eusa_shifty:? Het leven bestaat uit keuzes en je moet gewoon de goede maken 8).............en een beetje geluk.. :eusa_angel:............en de juiste partners bij je project natuurlijk  ;D !

Ludo

Citaat van: joes op 15-02-2010 00:19:10
...........................voor wie  :eusa_shifty:?

Ik zou het doen voor mezelf.   :eusa_dance:
Van mensen die lucht verkopen, en daarvoor de hemel ingeprezen willen worden, heb ik geen hoge pet op.  :-X

martijn.

vertrouwen is goed maar controle is beter :eusa_whistle:.

darius

Citaat van: Ludo op 15-02-2010 10:48:56
Citaat van: joes op 15-02-2010 00:19:10
...........................voor wie  :eusa_shifty:?

Ik zou het doen voor mezelf.   :eusa_dance:
Van mensen die lucht verkopen, en daarvoor de hemel ingeprezen willen worden, heb ik geen hoge pet op.  :-X

:eusa_liar: idd controleren die handel :eusa_liar:
No show, only go.

)()()sT

Misschien is het in dat verhaal ook interessant om te vermelden wat ie vóór de chip had.
Bij mij kwamen er heel reële waarden uit (standaard 240 pk, bij mij was ie met dikke IC, 3" DP, K&N rond de 246 pk meen ik).

@ Joes: ik wist niet dat jij nu een schuine flens hebt ;)

Ludo

Voor degene die denkt, dat ie er met een schuine flens zoveel vermogen extra uithaalt, komt ook van een kouwe kermis thuis.  ;D

joes

:eusa_clap:

Koud is het inderdaad, maar geen kermis maar Carnaval.

Ik zal het eens overleggen met mijn garagist / Christ en wie weet gaan we de mythe de wereld uit helpen...........van de optimistische rollenbank van Fasttech bedoel ik natuurlijk.

GJ sorry voor het misbruik van je blog I'll refrain from further discussion on this topic in your Blog,

Joes / 3bergenT5-R  ;D