Groupsbuy spoilerlip 850R/S/V70R

Gestart door nickk., 10-12-2009 21:16:14

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Turbo-Geek

Citaat van: fbm op 09-02-2010 07:32:07
Citaat van: walter leever op 08-02-2010 18:22:43
Citaat van: Turbobiker op 08-02-2010 15:31:49
Als hij zo handig is met kunststof, kan hij niet eens aan carbon motorkappen beginnen?

Zal 't hem eens vragen,maar laat 'm eerst dit af maken. ;)

Hij werkt niet met carbon, had al gevraagd om 1 van de R lippen van carbon te maken!

Die zijn  al 2 jaar lang gewoon leverbaar en te koop. Waarom moeilijk doen ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

sean850

misschien om de prijs, dat deze het goedkoper kan. ;D

fbm

Citaat van: Turbo-Geek op 11-02-2010 18:04:43

Ja, dat weet ik ook wel! maar om nou 400,- voor zo'n onderlippie van carbon te betalen!  :eusa_wall:

Turbo-Geek

Citaat van: fbm op 11-02-2010 23:37:53
Citaat van: Turbo-Geek op 11-02-2010 18:04:43

Ja, dat weet ik ook wel! maar om nou 400,- voor zo'n onderlippie van carbon te betalen!  :eusa_wall:

Ja ok maar carbon is gewoon duur en als ik zie dat mensen glimlachend 150 euro voor een kleppendeksel betalen of spiegelkappen en je dan kijkt naar de grote van zo'n lip dan valt die prijs wel mee.
Denk niet dat het vanuit de UK veel goedkoper zou zijn al zou die vent ze maken, ga maar eens kijken wat carbon matten kosten en laten we niet vergeten de extra arbeid die nodig is om een het mooi glad en glanzend te krijgen (tig laagjes hars, schuren, polijsten, etc.)
Met al die extra kosten en minder exemplaren dan nu het geval is (Groupbuy) zal de prijs niet heel veel schelen.
  The things you own end up Owning you !

fbm

Zo'n kleppendeksel is niet kwetsbaar, dus dat snap ik wel! Carbon is gewoon niet goedkoop, ben ik met je eens!
Als je het op de juiste mannier doet hoef je helemaal niet te schuren, polijsten etc als je mal maar super glat en strak is en je moet met loswas etc werken. Dan kan je meteen een kant en klaar product maken.

Die lip van VST is gewoon duurder, omdat er invoer transport etc overheen komen van uit Japan. Bij deze kerel bestel je direct en zitten er niet nog 10 extra mee verdienende partijen tussen, dus kan het veel voordeligger! Tevens zit er een hele goede carbon leverancier in Engeland juist voor dit doe het zelf werk!

walter leever

Jongens,ik wil de pret niet drukken maar Craig(zo heet die kerel  ;) ),gaat dus niet aan carbon beginnen. :'(

Heeft geprobeerd lippen hierin te vervaardigen en die scheurden,hij zei dus dat als ie hiermee wil werken hij ander (lees veel duurder )materiaal moest kopen en dat ging niet gebeuren.

fbm

Citaat van: walter leever op 12-02-2010 19:56:58
Jongens,ik wil de pret niet drukken maar Craig(zo heet die kerel  ;) ),gaat dus niet aan carbon beginnen. :'(

Heeft geprobeerd lippen hierin te vervaardigen en die scheurden,hij zei dus dat als ie hiermee wil werken hij ander (lees veel duurder )materiaal moest kopen en dat ging niet gebeuren.

Nou druk de pret dan niet!  >:(

Hij zal het wel met het rollertje doen en niet facumeren of te wel alle lucht eruit trekken! daar door blijven ze bros en bestaat de kans op breken!

;)

walter leever

Citaat van: fbm op 12-02-2010 20:02:24
Citaat van: walter leever op 12-02-2010 19:56:58
Jongens,ik wil de pret niet drukken maar Craig(zo heet die kerel  ;) ),gaat dus niet aan carbon beginnen. :'(

Nou druk de pret dan niet!  >:(

Hij zal het wel met het rollertje doen en niet facumeren of te wel alle lucht eruit trekken! daar door blijven ze bros en bestaat de kans op breken!

;)
Sorry. :eusa_shifty:
Gaat dus nu snel aan de achterschorten beginnen. ;D

fbm

Spin!

www.vm-parts.nl

fearless

wepster

wat een afbraak van de auto of licht dat nu aan de kleur  ???

wepster