Interieur herstellen

Gestart door arjen850, 13-12-2009 11:49:46

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

ik kan niet anders zeggen als dat dat er verrekte mooi uit ziet..toch ook daar mijn oor eens ter luister leggen :D

arjenT5R

Citaat van: arjen850 op 13-12-2009 20:38:30
ik kan niet anders zeggen als dat dat er verrekte mooi uit ziet..toch ook daar mijn oor eens ter luister leggen :D

voor 80 euro ben je het heertje zullen we maar zeggen,
ik had een aardig afgeleefd interieur heb ook een heel potje cleaner nodig gehad om alles goed schoon te krijgen,
maar het ziet er uit alsof het nog vrij recent is  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 14-12-2009 19:20:17
Citaat van: arjen850 op 13-12-2009 20:38:30

voor 80 euro ben je het heertje zullen we maar zeggen,
ik had een aardig afgeleefd interieur heb ook een heel potje cleaner nodig gehad om alles goed schoon te krijgen,
maar het ziet er uit alsof het nog vrij recent is  :)

Khad je foto's bekeken,en het lijkt super.. Alleen blijf ik dan nog wel met het alcantara zitten.. Ik weet dat ik het kan scheren,maar de manier om het weer echt mooi te krijgen ben ik nog niet tegen gekomen

Teddy81

Dr.Vinyl. Zit volgens mij in Apeldoorn of Amersfoort. (Kan die twee nooit uit elkaar houden)

Die is erg goed en werkt erg netjes. Heeft bij ons al verschillende reparaties verricht en altijd perfect werk afgeleverd.
Ik weet alleen niet of hij ook iets met Alcantara doet.

http://www.drvinyl.nl/

Headlong

http://cciautobekleding.nl/

Bedrijf van mijn oom, heeft een zeer groot Volvo-hart. Normaal gesproken meer gericht op klassieke auto's, maar wellicht dat hij voor een mooie Volvo uitzondering maakt.

Het bedrijf zit in Ede overigens.

san

In mijn rechter voordeurpaneel zit om de ontgrendelknop van de deur een rechthoekig kunststof deel (zie foto) daar zit een barst in en wil ik weer netjes hebben,kun je dit deel los krijgen of heeft er hier iemand zo'n deel over van een reserve deuraneel oid.? 1e foto

Tussen de ongelijke delen van de achterbank zit een uitklapbare armleuning die je naar je toe moet trekken dmv een stuk stof/lint. Nu is bij mij dat stuk en de bevestiging ervan afgebroken,kun je dit plastic gedeelte van het skiluik of het skiluik zelf los krijgen of heeft er iemand zon gedeelte van het skiluik?2e foto

UserID6342

Knoppen heb ik hier wel liggen Sander, wat de bank betreft kom je dan aan een andere leuning of de bestaande te repareren.

san

Citaat van: Dirk342 op 06-11-2010 16:56:49
Knoppen heb ik hier wel liggen Sander, wat de bank betreft kom je dan aan een andere leuning of de bestaande te repareren.

't gaat me niet om de knop maar om de plastic rechthoek die in het deurpaneel zit. En qua achterbank,weet niet of je die leuning incl. skiluik kan vervangen. het lijkt erop dat je het plastic skiluik los kan halen dmv 2 boutjes.

Vulk

Is dat lichtgrijs of donkergrijs? Donkergrijs kan ik je wel aan helpen.

Vervangen is niet zo'n groot werk en niet moeilijk!

UserID6342

Citaat van: san op 06-11-2010 17:22:31

't gaat me niet om de knop maar om de plastic rechthoek die in het deurpaneel zit. En qua achterbank,weet niet of je die leuning incl. skiluik kan vervangen. het lijkt erop dat je het plastic skiluik los kan halen dmv 2 boutjes.
Dat rechthoekje moet ik ook nog wel hebben, zal straks even kijken voor je.

san

Citaat van: Dirk342 op 07-11-2010 07:36:41
Citaat van: san op 06-11-2010 17:22:31

Dat rechthoekje moet ik ook nog wel hebben, zal straks even kijken voor je.

Zou mooi zijn,weer een klein schoonheidsfoutje minder.....

UserID6342

Sorry, vandaag vergeten, heb een briefje klaar gelegd, kijk morgen wel even.

trimix

wil graag mijn bestuurders stoel repareren  kan iemand mij advies geven   wil de zitting opnieuw verven
weet iemand wat ik moet bestellen   het gaat om zwart  leer  glad binnenkant  en nubuke aan de zijkanten

hoe moet ik dit aanpakken   wat moet ik bestellen ??

big ben