Passen deze velgen?

Gestart door fredtref, 13-12-2009 21:15:24

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

Hallo,

Ik kan een set winterbanden kopen die onder een V70 uit 2004 hebben gezeten, passen deze onder mijn V70 classic uit 1998.
Via de zoekfunctie ben ik niet veel verder gekomen.

Groet,  Fred

mitchelli

Ja die passen....je bedoelt neem ik aan de velgen...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

fredtref

Ja ik bedoel de velgen, bedankt voor je antwoord  :eusa_dance:

gr. Fred

fredtref

Hoi Mitchelli,

Ik de set gekocht, maar ze passen niet het naafgat is te klein dus nu op zoek naar stalen velgen voor de classis

gr. Fred

fearless

Is wel vreemd, Als ze echt van een 2e type V70 zijn zouden ze ook onder een 1e type moeten passen.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: fredtref op 14-12-2009 21:25:45
Hoi Mitchelli,

Ik de set gekocht, maar ze passen niet het naafgat is te klein dus nu op zoek naar stalen velgen voor de classis

gr. Fred

Staat er wel Volvo op de velgen?

Van de V70N zouden ze gewoon moeten passen.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fredtref

Hoi,

Hier 2 foto's van de velgen, ik heb de banden er gisteren maar gelijk van af gehaald.

Gr  Fred

mitchelli

Geen volvo velg volgens mij....Wat staat er op de velg?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Dit zijn volgens mij geen Volvo velgen. Let ook op het groter geboorde gat voor de paspen.

fredtref

Ga van de week ff rustig kijken wat er op staat, de vorige eigenaar had nu een saab 93 voor de deur staan zouden het saab velgen zijn? op de velgen staat met een markeerstift "volvo v70" geschreven en duidelijk dat deze tekst er al lang op staat, eerdaags op zoek naar een paar passende velgen, nu veel drukker met mijn nieuwe (gebruikte) roffel.

bedankt voor de antwoorden groet, Fred

fredtref

Ik heb ff gekeken wat er op de velg staat

6 J 15 inch ET 45 steek 5x108

Groet, Fred

innocenti

Zijn het V50 velgen? Deze hebben een kleiner naafgat dan van de V70. 2de generatie V70 velgen zouden echt moeten passen. Ik rij zelf met V70R velgen van een V70N (00-07 bouwjaar)

fredtref

Vandaag op MP een setje goede velgen gescoord, de wintersloffen zitten er eindelijk onder, en de niet passende set op MP gezet.

Volgens mij passen ze op
C30 S40 V50 en op Peugot 407 en 807

gr. Fred  bedankt voor de reacties