Een kras, potdorie!

Gestart door Frans Harkema, 10-11-2002 21:06:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frans Harkema

Gisteren heeft één of andere vandaal een diepe kras van links naar rechts over de koffebakklep getrokken. De auto stond op een parkeerterrein, geen bomen, struiken of andere takke(n)zooi in de buurt. Bij mijn terugkomst bij de auto constateerde ik het cadeautje van op de klep. Blijkt maar eens weer dat normen en waarden er niet goed genoeg ingestampt kunnen worden! Heeft iemand een idee wat het spuiten van een kofferbakklep ongeveer kost?

Frans  

jaap

#1
:(
Dat is flink balen Harkema
Nee geen idee wat dat kost,maar ik snap wel hoe dat voelt.
Mijn 850  zit vol met nieuwe Weme(Konmar)deuken. en daar balen we ook stevig van. In de regel worden deze deuken veroorzaakt door of oude mensen of onverschillige mensen.

gr jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Walter

#2
Jaap, veel van dergelijke deukjes kunnen ze restylen, is veel goedkoper (zonder spuiten).

Lekker k######, zo'n kras. Spuiten hangt af van metallic lak of niet. Volgens mij ben je al snel een honderdje of 5-6 achterop, in oudhollandse guldens dan  :'(

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Joris_Scholte

#3
Heb het ook ooit gehad, op het linker voorscherm. Was gewoon baldadigheid/jaloezie ???. Door een vriend van een maat van een collega laten spuiten, maar had achteraf beter de kras kunnen laten zitten :-/. Maar die figuren die zulke dingen doen zou je toch...? Zoals iemand anders al eens zei, op een andere thread, met een touw en een hoge boom.
Het hele jaar de R in de maand

Reitse

#4
Frans,

Mijn auto heeft in het verleden ook lakschade gehad, dat is overgespoten maar het kleurverschil is wel te zien (geen metallic lak). Je moet je best er voor doen maar het is te zien, en dat is toch een beetje jammer.

Fokke 01.01.005

#5
Das niet zo mooi Frans,

Als je besluit je kofferbakklep te laten spuiten, vraag dan of ze de verf uitspuiten over de bovenkant van je achterspatborden links en rechts. Dus de hele bovenkant van de kont en niet het verticale achterdeel van de klep. Op die manier kun je nooit kleurverschil zien, ook al is het er misschien wel.

Als de spuiter er verstand van heeft zie je alleen in de regen aan de pareltjes op de verse lak dat je 850 een spuitje heeft gehad. Toen ik schade aan mijn rechterachterspatbord (of was het nou het linker?) had, hebben ze ook alleen het verticale deel gespoten en juist niet de bovenkant. De verf hebben ze toen zelfs uitgewaaierd over de rechterachterdeur, waardoor er tussen de carrosseriepanelen geen kleurverschil te zien is.

En de kosten? Tja. Misschien is een tweedehands klep goedkoper...

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c