ff hulp met vertalen (eng-ned)

Gestart door Laserblue, 15-12-2009 12:51:55

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

nou ben ik toch echt geen kneus voor wbt m'n Engelse taal maar onderstaande zin intepreteer ik volgens mij verkeerd  :eusa_shifty:

* Items in your basket with shipping restrictions can only be shipped within the United States via ground transportation. They cannot be shipped by air, priority delivery services, through the postal system or sent to a post office box address.

kan dit nou alleen binnen de US niet via luchtvracht verstuurd worden of helemaal niet?
Dus niet internationaal?  :eusa_think:

Het gaat dus om onderstaande magneet.
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Snellebaksteen

Alleen over de grondpost binnen de USA. Niet mogelijk via luchtvracht, dus geen export mogelijk
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

volvobug

Volgens mij staat hier dat er artikelen zijn die een "shipping restrictions" hebben. Denk bijv. aan vloeistoffen, electronica etc. die als potentieel gevaarlijk te boek staan voor de luchtvaart en daarom niet per luchtvracht verzonden kunnen worden.

De vraag is dus of het door jou beoogde artikel deze "shipping restriction" heeft. is dit niet op de site vermeld bij ieder artikel? Als het bewuste artikel geen "shipping restriction" heeft mogen ze het denk ik wel internationaal (luchtvracht/airmail) verzenden.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Laserblue

Ik zag net op google dat magneten in principe niet via luchtvracht verstuurd mogen worden.
via de boot doen ze dus blijkbaar niet  :eusa_wall:

op Ebay staan ze ook en die vent verstuurd gewoon internationaal  :eusa_shifty:

V70 classic

Citaat van: Laserblue op 15-12-2009 13:07:51
Ik zag net op google dat magneten in principe niet via luchtvracht verstuurd mogen worden.
via de boot doen ze dus blijkbaar niet  :eusa_wall:

op Ebay staan ze ook en die vent verstuurd gewoon internationaal  :eusa_shifty:

Da kan lazer maar er is een verschil tussen mogen en doen  :eusa_shifty: .
Kocht laatst een kijkert voor de luftwaffen in  de UK
Daar mag men geen kijkerts uitvoeren met een vergroting van meer dan 4X.
Gewoon besteld en betaald met paypal.
Lag met 4 dagen thuis  :eusa_think: .

Met die magneten zijn ze bang voor de nav sytemen ed.
Is het zelfde als bellen bij de pomp.
Is allemaal achterhaald maar de regeltjes dateerend uit het jaar 0 zijn nog gewoon van kracht.
Maar we hebben hier zo een (air)bus chauffeur op het forum misschien kan die wat meer uitleggen over hoe of wat.

Dit zijn de kleine letters van kopen op het net  :eusa_doh: .
sk6 met de magneet.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Teddy81

Wat is dat voor een magnetisch fietszadel??

Maar inderdaad, er staat dat het niet via luchtvracht vervoerd mag worden dus enkel voor verzending binnen de US (en eventueel canada? Kan ook via de weg).

Laserblue

Citaat van: Teddy81 op 15-12-2009 14:16:37
Wat is dat voor een magnetisch fietszadel??

Maar inderdaad, er staat dat het niet via luchtvracht vervoerd mag worden dus enkel voor verzending binnen de US (en eventueel canada? Kan ook via de weg).

Ik heb ze inmiddels in Belgiƫ besteld.
Ietsje duurder, maar dan zijn ze er tenminste volgende week.  :)

http://www.capellemanmachines.be/magswitch.htm

Teddy81

Aaah dat verklaart het e.e.a.
Had echt het idee dat het een heel groot ding was, maar het zijn maar hele kleine dingetjes!! ;)