Nieuw

Gestart door ropa, 15-12-2009 17:43:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ropa

Hoi ik ben Cees, 67 jaar en rijdt in m'n 2de Volvo.
Mijn 1ste auto was een P444 uit 1956 en momenteel heb ik een van de zomer ingevoerde 850 GLT uit 1992.
Toen ik hem kocht had hij 95300 km op de klok en momenteel 100875.
Tussendoor heb ik van alles bereden, van mini's tot dikke amerikanen.
Zodra ik tijd heb zal ik wat foto's plaatsen.
Cees

FGG

Welkom op 't Forum, Cees.

Wel een extreem lage kilometerstand voor een 92-er 850. Dan zal de rest van de auto er ook wel goed uitzien. Foto's?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jan piet

Welkom hier met je alter 1! Wast een extreem lage kmstand! Die zit nog in de inloopolie en mag je niet doortrekken intoeren  ::)
We wachten op je foto's!
Gr,JP

Bouke

Welkom Cees

Gefeliciteerd met je jonge nog niet ingereden alter 1 :eusa_dance: ,ik ben wel heel benieuwd naar je foto's

Bouke

hathü

Welkom, gezien je leeftijd moet je toch tijd zat hebben om foto,s te plaatsen. ;)

Cesar

 ;D

Welkom Cees (Kees of Sees)!

francois

welkom cees

gezien de km stand en de leeftijd kan je nog jaren voor uit met je roffel


gr

ropa

Probleem is, hoe plaats ik foto's. ???

haasje

kijk eens 1 bericht hoger

ropa

IK ga het proberen, zoals gezegd, mijn 850 (roffel?) is van januarri 1992 en komt uit Munchen als het lukt kun je zien dat hij rood is, brandweer rood.
Het is een 2,5 20 v automaat in erg mooie conditie (vind ik) Met dubbel lichtmetaal, zomer en winter.
Momenteel bij de dealer i.v./m. hoog slurpgedrag in de stad, op de buiten weg alles o.k.
Waarschijnlijk is de thermostaat kapot, afglopen zondag met een rit in Duitsland van 1uur en 150 km/u kwam de meter niet boven een kwart uit.
Foto's een poging

FGG

Mislukt! ;D

De linkjes lijken me iets te kort.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ropa

#11
Nu, het forum gebeuren is nieuw voor mij dus wat constderatie aub.





Ik hoop dat het nu wel lukt, ik gebruik de auto dagelijks maar gezien m'n gepensioneerd zijn niet al te verel km's
Wel is het de bedoeling om met de caravan naar Spanje te vertrekken en i.h. na-jaar is er een trip naar Griekenland gepland.
M'n vorige auto was een Mitsubishi spacewagon van 11 jaar oud en die heeft me ook naar Marokko en de Noordkaap gebracht, moet met de 850 ook kunnen zou ik denken.

Jeff

Mooie wagen, kom je toevalig ook uit Dronten of niet? Lijkt er namelijk wel beetje op qua omgeving ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ropa

Nee, ik woon i.h.midden v.h.land maar de auto is via Ter Apel naar Nederland gekomen.

arjen850

welkom Cees,

moie auto hoor,gefeliciteerd..
Daar willen we foto's van zien als de caravan erachter hangt ;D