Tracs

Gestart door Henk855, 15-12-2009 18:20:13

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Mijn T-5 heeft geen tracs maar is dit wel te realiseren? Ik neem aan dat je dan een andere ABS controler nodig hebt en een tracs aan/uit schakelaar of is het een ondoenlijke opgave?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Turbobiker

Niet aan beginnen, werkt hooguit bij wegrijden in de sneeuw, onder alle andere omstandigheden is de functie te beperkt om er ook maar enige moeite in te steken.
De Tussenpaus

thuur

Schakelaar, stukje kabelboom, controller, verdeelblok/pomp. Kan zijn dat er nog een extra remleiding loopt ergens, de TRACS controller heeft een extra "uitgang".

Gr 8)

Henk855

Ik hoor het al, niet aan beginnen dus en als het alleen maar voordeel heeft om weg te rijden in de sneeuw dan arrangeer ik mijn buren wel voor een duwtje als het lastig is.

Sjors 
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

KIM

Zelfs in de sneeuw vind ik het niks...

Turbo-Geek

Het is idd eerder lachwekkend dan effectief.
Leuk als het er toevallig op zit maar je mist in mijn ogen NIKS als je het niet hebt.
Nee, besteed je moeite en centen elders want dit zou een vrij zinloze upgrade zijn.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rijns_t5r

zit er bij mij wel op,klopt thuur een extra leiding zit erop.
of je er wat aan heb,nou nee,het werkt nou niet optimaal.
alleen met onderhoid werkt het erg tegen,laatst bij mij dus kapot,abs trackspomp nieuw kost  :-X :-X :-X zeg ik maar niet anders worden tweede hands erg duur.
en ze zijn tweede hands bijna niet te krijgen,ben drie dagen aan het bellen geweest.
dus als jou vraag nog niet beantwoord is,niet doen,zonde van je tijd en geld.
oh als die kapot gaat hou je ongeveer 10% remkracht over,kan je je mooie roffel kosten  ;)

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

KIM

Citaat van: Turbo-Geek op 15-12-2009 19:42:47
Het is idd eerder lachwekkend dan effectief.
Precies; erg duur hoor zo'n drumstelletje in je auto. Het klinkt wel grappig, maar doet vrijwel niets

MEN-O

Hmm, het STC is zeker hetzelfde als de TRACS waar het hier over gaat ? bij lagere snelheden werkt het wel, maar bij volgas is het ronduit irritant
(C70 T5)