Meeting Twente Zondag 14 maart om 13.30 uur in Deurningen

Gestart door Arjenj, 16-12-2009 22:40:09

Vorige topic - Volgende topic

Arjenj

Niet echt een meeting post maar ik ben wel heel nieuwsgierig. Ik zie hier in de regio Twente volgens mij meer v70 classics en 850's rijden dan in het westen van het land. Dit zal vast en zeker een vergissing zijn dus ga daar maar liever niet op in. Maar als forumbezoekers uit Twente komen... ben ik wel benieuwd of ze even iets in de trend van "ikke" kunnen reply-en op deze post. Tips over regionale "nice to knows" als betrouwbare garage's, bijbeunende monteurs en/of onderdelenwinkels hier in de buurt zijn natuurlijk ook van harte welkom! Zo woon ik bijvoorbeeld in Enschede en ben ik er nog niet uit waar mijn v70 in onderhoud zal gaan.

Tom850

MEETING IN TWENTE (LOCATIE IN OF OM HENGELO)

Datum: zondag 14 maart 2010
Tijd: vanaf 13.30 uur

Ik kom uit hengelo en ga voor al mijn delen naar Bruins, verder doe ik het onderhoud het liefst allemaal zelf.

Maar dingen die ik niet kan of wil doen laat ik ook bij Bruins in Hengelo doen.

Groeten Tom

heutink

8)
ik heb het ongeleide projektiel, waar Arjen Bruins zelf een paar jaar in gereden heeft, gekocht, en afgesproken dat ik erin rijd, en zij eraan sleutelen
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

MICHEL306

ik kom uit hengelo en heb de distributie en apk  bij de witte vink laten doen, helaas is die ervaring niet zo bevallen dus ben ook benieuwd waar ik het beste terecht kan.

gr M

UserID6342

Gunnar is een goede monteur en die zit toch in Enschede ?

FGG

Ook Hengelo hier. Onderhoud wordt gedaan door een voormalig monteur van Thom de Jong, die nu in Goor bij een universeel garagebedrijf werkt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

Almeleauw  ;Dhier meest doe ik zelf en als ik er niet uit kom vraag ik akro nijverdal om hulp
Hoewel je hier een hoop kunt vinden qua onderhoud

Tom850

Citaat van: EdenAli op 26-12-2009 16:10:21
Almeleauw  ;Dhier meest doe ik zelf en als ik er niet uit kom vraag ik akro nijverdal om hulp
Hoewel je hier een hoop kunt vinden qua onderhoud

O jij bent dat van die mini meeting Nijverdal

EdenAli

Klopt dat was ik met die niet gewassen grijze  :eusa_shifty:

de rest vstond er onberispelijk bij :eusa_clap:

Jeff

Nog mensen die mee doen met het treintje vanaf het oosten naar het midden? 18.00 uur Mac Donalds / AC A1 Holten

Ontoppic: Dealer in Nijverdal vindt ik altijd wel goeie service hebben en goeie monteurs! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

volvforlive

ik doe mn auto naar furness car hengelo is aaltijd goed

MEN-O

Enschede hier, tot nu toe goede ervaring met furness in enschede.

FGG

Citaat van: volvforlive op 28-12-2009 21:40:37
ik doe mn auto naar furness car hengelo is aaltijd goed

Daar zijn de meningen over verdeeld. Over Furness Hengelo kan ik nog een boekje (lees: beerput) opendoen. :eusa_silenced:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rob850turbo

hoeveel enschedese / twentse volvo's zijn er ?

Gr Rob

markos

Hier nog een V70 Classic uit Enschede  :)

Onderhoud doe ik zelf, uitbesteden wordt te duur met nog 3 auto's  ;D