Meeting Twente Zondag 14 maart om 13.30 uur in Deurningen

Gestart door Arjenj, 16-12-2009 22:40:09

Vorige topic - Volgende topic

Nordschleife850R

Het was ckers even gezellig. Maar het was toch echt iets te koud om lekker lang buiten staan te praten.
Tot de volgende meeting!! ;D

Groeten Emiel

EdenAli

Nice foto's hoor errug jammer dat ik er niet bij kon zijn volgende keer beter zou ik dan maar zeggen

henry classic v70

Man wat koud...Een heerlijk warm bakje koffie van Florian was dan ook een uitkomst!
En eindelijk de beide Sandstone's op de foto, mooie plaatjes overigens van alle Roffels

Deze meeting deed me denken aan Joure (in november) ook zo koud. Hoop dat de volgende meeting, die een beetje in de buurt is, wat warmere/aangenamere temperaturen heeft......
(en weer een flinke opkomst, had ik niet verwacht met deze temp.)

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rspddcnl

:)
:)

Een beetje meer zon was wel prettig geweest.
Over een paar maanden nog een keer

Florian bedankt voor de koffie !!!! :eusa_clap:

Groetjes Rene

2.3i850R

Leuke meeting hoor!! idd een beetje frisjes ja, maar gelukkig droog.
Mooi om nog 3 rode 850R te zien en te vergelijken  ;D

Groeten,
Harm

850estatetdi

was voor mij de eerste keer dat ik naar een meeting ging, maar het was erg gezellig en toch ondanks de kou en regen veel op komst :eusa_dance:
zou zegen moeten we snel eens over doen maar dan als het een graadje of 20 is :eusa_doh:

Bohmsje

Was zeker mooi!

Was mijn eerste meeting(heb ook pas 2 weken mijn rijbewijs en mag ik dus, officieel mijn eigen 850 besturen) maar zeker niet de laatste.
Mijn roffel viel een beetje in het niet bij de pracht wagens die er stonden. Maar volgende meeting ben ik zeker iets meer in de buurt :angel:! Goede tips gekregen, auto na de meeting proffesioneel gepoetst, paar mooie aanpassing in het verschiet, een top dag dus!

Groeten, Bohmsje en de (enige?!?) zwarte 850 estate.

henry classic v70

Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 20:12:28
Was zeker mooi!

Was mijn eerste meeting(heb ook pas 2 weken mijn rijbewijs en mag ik dus, officieel mijn eigen 850 besturen) maar zeker niet de laatste.
Mijn roffel viel een beetje in het niet bij de pracht wagens die er stonden. Maar volgende meeting ben ik zeker iets meer in de buurt :angel:! Goede tips gekregen, auto na de meeting proffesioneel gepoetst, paar mooie aanpassing in het verschiet, een top dag dus!

Jullie waren met z'n 4-en toch, moeder en nog 2 gezinsleden/vrienden?

en een Roffel valt nooit in het niet, daar zijn ze te veel voor aanwezig (looks & sound)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MEN-O

Mooie foto's !   :eusa_clap: niet eens gemerkt dat er zo druk gefotografeerd werd. Brr was wel lekker de stoelverwarming op de terugweg  :P

ro~djo

Ziet er goed uit .. mooie pics

Valt me op dat er toch een groot aantal
forumleden zonder stickert rondrijden.

Bohmsje

Citaat van: henry classic v70 op 14-03-2010 20:15:37
Was zeker mooi!

en een Roffel valt nooit in het niet, daar zijn ze te veel voor aanwezig (looks & sound)

ja, klopt! Mijn moeder, vriendin en een vriend!

petrolhead

Citaat van: Bohmsje op 14-03-2010 20:29:56
Citaat van: henry classic v70 op 14-03-2010 20:15:37
Was zeker mooi!

ja, klopt! Mijn moeder, vriendin en een vriend!

Leuk om met jullie kennis gemaakt te hebben, tot de volgende keer.

Joris van Ginderen

Potdikke, lees ik net een dag te laat dat er een meeting was bij ons in de buurt.
Heel jammer, anders was ik met de CY wel ff langsgewipt...
Volgende keer beter...

martinmats

leuke middag ik dacht dat het alleen maar voor volvo 850 was  vandaar dat ik mijn auto in de hoek heb gezet , volgende keer ben ik er weer is mooi om te zien , volvo for life groeten martin

850estatetdi

nou stond ik bij iemand die had het er over dat die nog een t5 te koop had maar weet niet dat was :eusa_think: