kachelventilator hoogste stand werkt niet

Gestart door V70TDIaRica, 16-12-2009 23:00:13

Vorige topic - Volgende topic

V70TDIaRica

Als ik bij mijn V70 tdi '98 de ventilator op de hoogste stand zet, dan blaast deze niet echt top. Dit in vergelijk met mijn S70 die de muts van je hoofd blaast.
Als ik vervolgens in de hoogste stand de circulatieknop indruk, dan gaat ie pas echt goed blazen. Druk ik dan vervolgens weer op de buitenluchtknop, dan blijft de ventilator wél hard blazen...
Wat kan hier aan de hand zijn? Relais? Zo ja, waar zit deze? ???

cas

ik denk dat de motor wat problemen heeft, wellich je koolborsteltjes? haal hem er even uit, schoonmaken en goed checken. door ellende zoals deze, kan het evt te warm worden, en je motor nog meer naar de mallemoeren helpen. voorkomen is beter dan genezen toch. kan trouwens ook zijn dat je interieur filter verstopt zit? je relais,
zie nu dat we het dus over een v70 hebben. is dat allemaal nog het zelfde als de 850? dan zit je relais linksonder naast je motor. je weerstand, die kan het dan ook nog zijn.

nouja, wat onsamen hangend allemaal. komt wel een wat duidelijker antwoordt vandaag denk ik.  interieur filter is vrij makkelijk even te checken.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....