Naviagatie en DVD in de T5R

Gestart door Peth©oni, 04-01-2004 00:22:29

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Sinds vorige week kan ik alle wegen vinden en verdwaal ik dus niet meer...  ;D naviagatie van VDO en beide schrempjes ook.

En voor de kleine man Bob de Bouwer en Brum acherin... dat is helemaal top.

Ik zou wel wat foto's willen plaatsen maar heb niet echt een site maar probeer wel ff wat..... dus heeeel even geduld

Verder ga ik het motorvoertuig voorzien van een alarm die werkt met een pager (soort van afstands bewaking) en daar maak ik geen foto's van  :P  ;)

foto's volgen dus

Entuscan

Mooi,

Kan je de schermen makkelijk loskoppelen ?
of wat doe je tegen "losse handjes"?

Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Peth©oni

Voor scherm kan gewoon los en mee naar binnen, die van de hoofdsteun blijft zitten en daar komt een hoesje overheen.

Tegen losse handjes heb ik een knuppeltje in de vorm van mijn vuistje, ik inmiddels alarm die mij binnen meldt als er aan de auto gerommeld... sterker nog geroken wordt.  ;)

vfredje

Vraagje:
Hoe heb je het beeldschermpje tegen de hoofdsteun bevestigd ??
BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

Peth©oni

Citaat van: vfredje op 21-01-2004 22:35:23
Vraagje:
Hoe heb je het beeldschermpje tegen de hoofdsteun bevestigd ??

Ik heb een hoofsteuntje van de sloop, en hoesje vanaf gehaald.
Vervolgens een strip pas gemaakt voor mijn schermpje, en "doorgeprikt" als een soort van ring strip. Dus is vast gezet aan de voorkant (zit nog schuim tussen dus voel je niks van)
En dan de hoes er weer over, mooi gaatje maken zodat de strip erdoor komt en dan je scherm vast zetten....
Bedrading voor het scherm via de stoel omhoog (die kan je aardig omhoog wurmen)

Kom anders naar een mini-meeting kan ik het laten zien !!!!  ;)