van v70 naar 850 T5R CY, Cas is terug!

Gestart door cas, 20-12-2009 15:25:45

Vorige topic - Volgende topic

cas

tja... heb altijd de 850 mooier gevonden dan de v70. kocht de v70 in een opwelling een paar jaar geleden. het was wel een leuke, een 2,5T en was niet te duur. in aanschaf dan..... toen ging de benzine prijs erg hard omhoog. en besloot ik om 1 van de drie autos weg te doen.

toen..... viaviaviavia... wist ik een CY t5r te staan in een schuur in drenthe. de eigenaar woonde in het buitenland sinds kort. auto is door hem van de eerste eigenaar in duitsland gekocht in nurenberg. deze heeft netjes alles bij de volvo dealer gedaan, boekjes zijn bijgehouden, heb al nieuwe kopeling en een heeeeele hoop andere dingen. elke 15000 km een beurt van ongeveer 600 euro bij volvo. nieuwe olie, flush, bougies.... je kent het wel. voor echt duizenden euros originele rekeningen erbij.

helaas heeft de volvo een iets andere kleur motorkap, en een deukje in een scherm links onder. die motorkap komt door een kleine tik hier in de stad. minimale schade, maar helaas kleurverschil.  

verder heeeeelijke auto! heb wel al nieuwe weerstand geplaatst, de motor gefikst, en de v70 lampen zijn al besteld voor de achterzijde.

heb er een schuifkanteldak in!  voor de rest hoef ik niet te melden, wat er inzit lijkt mij. standaard rijk uitgerust.... O! het is een handbak, een automaat had ik liever niet gehad.

dus ja, ik kon de verleiding niet weerstaan, en kon ook deze volvo voor heeeeel weinig krijgen.

3000 euro is toch niet veel met 349 DKM ??  is niet de echte aankoopprijs! echte bedrag staat stilletjes ergens in dit topic......

met het oog op het feit dat 1 van de andere autos al belastingvrij is, en de ander het dit jaar wordt, vond ik dat ik wel een t5r er bij mocht hebben voor de lol.

wat fotos met de sneeuw!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

850Tim

Simply the best.......

hathü

Mooie wagen.  Voor 3000 euro heb je een koopje gedaan. Ik zou er wel een dakspoiler op willen en de kap nog eens laten spuiten in de juiste kleur.
Veel lol ermee.

Volvo Felipe

Leuke auto, kan je hem gelijk een nieuw laklaagje geven, en dan sta hij er als nieuw bij

cas

hihi,

3000 E koopje? dan zal ik maar niet zeggen hoeveel minder dan die drie ik betaald heb  :eusa_whistle:  besloot het aankoop bedrag wat op te krikken om te  kijken of 3 ook netjes was geweest....

dakspoiler zou ik er inderdaad wel nog op willen. vind ik nou weer raar dat die mist op deze toch wel complete auto.

nog even een update van het andere ijzer dat ik rij,

de dodge w200 5,2 v8 uit 76  met 36 inch bandjes.... rijdt 1 op 3  voor het spelen in de modderrrr...

een chevy van g30 uit 86  met 6,2 liter diesel doet 1 op 6. zelf helemaal gerestaureerd.

op 2 wielen, een cbr 900rr

De volvo is dan nu toch nog het meest zuinig !

thijsj

Citaat van: cas op 20-12-2009 15:25:45
en de v70 lampen zijn al besteld voor de achterzijde.
Stop! Niet doen! ;)
Maar mooie deal, gefeliciteerd en veel plezier!

cas

Citaat van: thijsj op 20-12-2009 17:07:34
Citaat van: cas op 20-12-2009 15:25:45
en de v70 lampen zijn al besteld voor de achterzijde.
Stop! Niet doen! ;)
Maar mooie deal, gefeliciteerd en veel plezier!

niet doen? vind die wit uitgeslagen lampen niet echt mooi.... en oranje ook niet.

ga wel een projectje starten van die oude set om alles rood te maken aan achterkant. (op achteruitrij gedeelte na natuurlijk).

het eerste wat ik ook nog veranderd heb, zijn de kenteken platen  ;D  een luxe st kosy ongeveer 3 tientjes. klaar terwijl u wacht! de oude natuurlijk wel even inleveren.

Hans Duiven

Ik vind het wel een nette deal als de historie bekend is.  :eusa_clap:

Hans

cas

history volledig bekend, zelfs facturen uit duitsland zitten erbij. boekjes, garantie ( verlopen :-p ) duitse aankoopbon ook nog.

wepster

dat is wel een van de mooiere kerst kadeau's die je kunt krijgen (zelf kopen ;D )
zoals er al meerdere zeggen lipje op die achterkant en genieten maar voor dat geld zouden er hier nog een hoop zijn die hem wel gekocht hadden (volgens mij wist de vorige eigenaar niet wat hij weg deed  :eusa_think: )

nog veel veilige kilometers gewens

Marijn Degens

Zeer netjes! 3000 euries is praktisch gratis voor een CY, toch niets mis mee verder hoop ik?  ;)

Welkom en wellicht tot ziens op een komende meeting!

marcoenpaula

Super auto :eusa_clap:
En...voor de prijs...
Have fun!

Groet'n

cas

okey okey....

2250 euro heeft ie gekost

:eusa_shhh:

maar een weerstand was al weer 35 eu. en kenteken 30. lampies 125.

verder geen ellende ofzo voor zover ik weet!!

eigenaar wist wel wat hij gekocht had ooit voor 20.000 DM ergens in 2000. maar het boeide hem niet zo denk ik. hij woonde bij mijn werk in de straat. toffe gozer hoor!

Hans Duiven

EdenAli

Weet je nog een schuur waar er 1tje in staat voor die prijs?