Neue

Gestart door Fever, 21-12-2009 14:02:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fever

Hallo dan.

Mijn naam is Bas, 33 jaar uit Apelcity en vanaf morgen hoogst waarschijnlijk,  na een proefritje maken, de neue eigenaar.

http://link.marktplaats.nl/281516575

Toevallig een oud bekende van iemand?
En wat vindt je, zo op de foto beoordeeld, van het vehikel?

Misha

Citaat van: Fever op 21-12-2009 14:02:46
Hallo dan.

Mijn naam is Bas, 33 jaar uit Apelcity en vanaf morgen hoogst waarschijnlijk,  na een proefritje maken, de neue eigenaar.

Mega Lange link
Toevallig een oud bekende van iemand?

Hallo Bas.
Nee, geen bekende.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

hathü

Welkom Bas,

Op de foto ziet ie er goed uit, en de km stand is ook niet verkeerd. Pas op dat je morgen niet het kanaal in duikt ;).

Fever

#3
Aangenaam ..

Na 10 jaar Franse rommel te hebben gereden en zakken vol €'s aan reparaties te hebben uitgegeven, vond ik het wel tijd voor wat anders.
Na een ritje in een 740, begreep ik eigenlijk niet waarom ik  Volvo nooit als optie in mijn lijstje had staan?!

Ja, de km-stand deed mij een beetje achterdochtig worden.
Heb jullie tips even nagelopen en heb de dealer even gebeld waar hij in onderhoud is geweest.
Deze kon vertellen dat de 1ste eigenaar een liefhebber was en de 2e weinig km's reed en elk jaar trouw z'n beurtje gaf.
Geen grote reparaties of oid. Distributie riem bij 110 vervangen maar was inmiddels al 8 jaar geleden.
Dus wellicht verstandig deze ergens begin volgend jaar te laten vervangen.
Hoeft geloof ik niet zoveel te kosten naar wat ik begreep hier te lezen.

Weer speelt idd niet echt mee om die T is even uit te proberen.

Turbo-Geek

De riem vervangen ansich hoeft niet mega duur te zijn maar het gaat om de zaken die mee spelen en vaak ook voor een geknapte distr. riem zorgen.
Dus meteen de Rollers, multiriem, spanner en waterpomp mee vervangen.
Dan moet je al gauw richting de 600 euro gaan denken.

Verstandig is het wel hoor want het heeft allemaal zeker 15 jaar achter de rug en een vast lopende roller of waterpomp maakt in 1x een einde aan het leven van je T5 die economisch gezien dan meteen total loss is.
Mocht je een lekkende pomp krijgen dan moet die bende ook weer los dus vandaar de tip om alles in 1x te doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Fever

Had me intussen verder ingelezen en kwam wel tot de conclussie dat je dat idd beter allemaal kan meepakken.
Is even een investering, maar ga er dan voorzichtig vanuit dat ie weer even meekan.

Thanks!

marcoenpaula

Hey hallo Fever.

Ziet er goed uit toch :)
Welkom hier en have fun!

Groet'n