Winterwielen Volvo geliefd bij dievengilde

Gestart door innocenti, 30-12-2009 10:05:45

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Bij ons twee weken geleden nog..... een XC70 2 maanden oud ( demo ), stond binnen op de brug....

zwaar hekwerk vernield, garage deur aan gort, en auto weg.

Alarm stond aan, is afgegaan, beveiliging rijdt rond maar was ook te laat  >:(    dit is niet gedaan door ammateurs
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Freakybaby

Vorig jaar probeerden een paar dieven de auto van mijn buurmeisje te stelen (gleuf 4 TDI) en ik had 4 nieuwe conti's op de achterbank liggen die de volgende morgen gemonteerd zouden worden. Dat mijn auto alarm heeft (en we om de hoek van het politieburo wonen) heeft ervoor gezorgd dat de schade beperkt bleef tot 2 gesneuvelde ruiten en een boel rotzooi.

De beste beveiliging is een buurman met een vrij nieuwe leaseauto zonder alarm. Dat brengt altijd meer op dan een oude volvo.

En als ze het willen hebben, dan krijgen ze het toch. Daar ontkom je niet aan.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emiel

Citaat van: rifwachter op 30-12-2009 21:44:20
Bij ons twee weken geleden nog..... een XC70 2 maanden oud ( demo ), stond binnen op de brug....

zwaar hekwerk vernield, garage deur aan gort, en auto weg.

Alarm stond aan, is afgegaan, beveiliging rijdt rond maar was ook te laat  >:(    dit is niet gedaan door ammateurs

Die lui weten precies hoe ze ergens binnen moeten komen en slaan echt in heel weinig tijd toe.

Zelfde met de Vida computers waar van de zomer zo'n run op was. Even niet opletten en ze gaan er met je computer vandoor.

Sven850

Pas geleden op de kazerne waar ik zit bij een collega de velgen, spiegels en bumper(!) van zijn golf gejat. Als hij zelfs daar al niet meer veilig staat... ???
XC40 T4 Recharge

Turbo-Geek

Citaat van: Sven850 op 30-12-2009 22:43:03
Pas geleden op de kazerne waar ik zit bij een collega de velgen, spiegels en bumper(!) van zijn golf gejat. Als hij zelfs daar al niet meer veilig staat... ???

Dat meen je niet ......  zelfs de bumper .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thuur

Citaat van: Turbo-Geek op 30-12-2009 23:49:04

Ben je daar echt verbaasd over?

RTL4, SBS6 en andere verloederingen vinden ook plaats tussen de camouflagekleuren en gedeelde doucheruimtes hoor.

Gr :angel:

daytonawim

Laatste keer was zelfs onze Mercedes Jeep in zijn geheel s'morgens verdwenen :-(

Sven850

Citaat van: Turbo-Geek op 30-12-2009 23:49:04

Ja was een golf 2 gti met zo'n rode streep op de bumper. Schijnt vrij populair te zijn. Auto stond overigens met de schijven op het asfalt. Echt zonde was een mooie liefhebbers auto... :(
XC40 T4 Recharge

basphil

Citaat van: Emiel op 30-12-2009 12:22:22
Gaat niet zozeer om lichtmetaal met winterbanden, maar lichtmetaal in het algemeen.

Bij ons is het nu al een paar keer voorgekomen dat nieuwe auto's op bakstenen stonden. En dan zet je er wielsloten op..je slaat een linkse buitentapper op en je hebt het velgslot nog los.

Vandeweek hebben ze nog koplampen uit 3 nieuwe V50's gestolen (raam ingeslagen), roofrails van een V70N gestolen en geprobeerd om de roofrails van een nieuwe XC70 los te breken (zit van binnenuit vast), met deuken in het dubbele plaatwerk tot gevolg.

Je kan het beveiligen wat je wilt, als ze het echt willen hebben dan lukt het ze toch wel. Zelfs de oud ijzer/ banden container werd opgebroken.

Frappant dat ze niks van de 340's wilden hebben. :eusa_think:

Bij Renault hebben ze laatst complete interieurs uit auto's gestolen.

Ik heb net originele Volvo slotbouten opgehaald bij de dealer maar hoe wou je die dan los krijgen met linkse buitentapper?
Ze waren best aan de prijs en er waren er op dit moment nog maar drie setjes in Nederland nu nog twee dus.

Emiel

Citaat van: basphil op 31-12-2009 13:06:48
Citaat van: Emiel op 30-12-2009 12:22:22
Gaat niet zozeer om lichtmetaal met winterbanden, maar lichtmetaal in het algemeen.

Bij ons is het nu al een paar keer voorgekomen dat nieuwe auto's op bakstenen stonden. En dan zet je er wielsloten op..je slaat een linkse buitentapper op en je hebt het velgslot nog los.

Vandeweek hebben ze nog koplampen uit 3 nieuwe V50's gestolen (raam ingeslagen), roofrails van een V70N gestolen en geprobeerd om de roofrails van een nieuwe XC70 los te breken (zit van binnenuit vast), met deuken in het dubbele plaatwerk tot gevolg.

Je kan het beveiligen wat je wilt, als ze het echt willen hebben dan lukt het ze toch wel. Zelfs de oud ijzer/ banden container werd opgebroken.

Frappant dat ze niks van de 340's wilden hebben. :eusa_think:

Bij Renault hebben ze laatst complete interieurs uit auto's gestolen.

Ik heb net originele Volvo slotbouten opgehaald bij de dealer maar hoe wou je die dan los krijgen met linkse buitentapper?
Ze waren best aan de prijs en er waren er op dit moment nog maar drie setjes in Nederland nu nog twee dus.

Lijkt me niet verstandig dat ik de methode van wielsloten verwijderen op een forum ga zetten...

thuur

Citaat van: Emiel op 31-12-2009 13:08:16Lijkt me niet verstandig dat ik de methode van wielsloten verwijderen op een forum ga zetten...

Zeker niet als het de "originele" Volvo sloten betreft :eusa_shifty:

Gr :eusa_pray:

basphil

:eusa_whistle: Dat is waar maar het geeft wel enige vertraging met stelen toch? hoop ik.
En ja het zijn originele ja

rogerV701998

Citaat van: Emiel op 31-12-2009 13:08:16

Lijkt me niet verstandig dat ik de methode van wielsloten verwijderen op een forum ga zetten...

Ik gebruik hier altijd de bijgeleverde slotbout voor... :eusa_shhh: ;D

basphil