Waar in nederland meyle onderdelen bestellen

Gestart door capri, 29-12-2009 08:20:21

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Snap al dat gedoe niet Capri ... Wat wil je nou ?
Wil je goedkoop uit zijn of de best mogelijke kwaliteit ?
Er worden heel veel oplossingen aangedragen maar toch lijkt het er op dat je niet weet wat je wilt.

Er wordt een goed punt aangedragen, de Meyle armen bestaan niet zo vreselijk lang en niemand hier heeft ze er al 2 ton onder hangen dus valt er in die zin niks te zeggen over de Meyle vs OEM kwaliteit te zeggen.
Dat die van Scantech crap zijn is inmiddels door sommigen geconstateerd maar ik neem aan dat je iets langer van draagarmen wilt genieten.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

LPGLE

ludo , hou op met dat domme gekwets als je er niets van weet......

( kon het niet laten mijn account na 3 maanden weer te heractiveren, maar zal hem snel weer deactiveren , zodat ik van poster weer naar lezer ga )

Turbo-Geek

Citaat van: LPGLE op 31-12-2009 19:08:39

( kon het niet laten mijn account na 3 maanden weer te heractiveren, maar zal hem snel weer deactiveren , zodat ik van poster weer naar lezer ga )

Held .....

razorx

Misschien tijd voor een groot winterdipjestopic ;)

capri

Citaat van: Turbo-Geek op 31-12-2009 19:06:33
Er worden heel veel oplossingen aangedragen maar toch lijkt het er op dat je niet weet wat je wilt.

Er wordt een goed punt aangedragen, de Meyle armen bestaan niet zo vreselijk lang en niemand hier heeft ze er al 2 ton onder hangen dus valt er in die zin niks te zeggen over de Meyle vs OEM kwaliteit te zeggen.
Dat die van Scantech crap zijn is inmiddels door sommigen geconstateerd maar ik neem aan dat je iets langer van draagarmen wilt genieten.

Gedoe  >:(

Probeer gewoon goed spul te vinden en heb geen zin om de hoofdprijs te gaan betalen bij de dealer die het hoogwaarschijnlijk ook niet meer orgineel kan leveren

l  

LPGLE

misschien voor sommigen een goed idee. ( topic voor winterdepressies )

Als je met argumenten komt waarom iets verre van orgineel is, kom dan met argumenten.

Of ga eens echt uitzoeken wat meyle doet , en maakt.

En ik heb echt geen aandelen bij meyle, sterker nog het is een concurrent merk, maar ik geef tenminste toe dat het echt super spul is.

Kan iemand wel het verschil aangeven tussen meyle en orgineel ??? , dat is er namelijk wel degelijk.

Je kan ze fout monteren door de 2 bouten aan te draaien als de draagarmen/ wielen uit de veren hangen.
Als je de moeren van de draagarmen uit de veren aandraait ( dus hangend op bokken), gaat het rubber torderen als je de auto weer op de wielen zet , waardoor het bekende rubber nog sneller uit de bus schiet.

Zie je ..., ga ik toch weer een discussie aan die niet( door sommigen) wordt gerespecteerd..

en dat wilde ik juist voorkomen   :eusa_hand:

thuur

Citaat van: LPGLE op 31-12-2009 19:32:49
Zie je ..., ga ik toch weer een discussie aan die niet( door sommigen) wordt gerespecteerd..

Hoe kom je daar nou bij ???

Gr :o

Turbo-Geek

Citaat van: capri op 31-12-2009 19:28:22

Gedoe  >:(

Probeer gewoon goed spul te vinden en heb geen zin om de hoofdprijs te gaan betalen bij de dealer die het hoogwaarschijnlijk ook niet meer orgineel kan leveren

Nou er is al heel veel verteld en je hebt de volgende opties:

- Scantech: goedkoopste maar kwaliteit bagger
- Meyle: goed maar niet bewezen beter als Volvo maar wel goedkoper
- Volvo: bewezen goed en duurzaam, wel duurste optie

Kortom, als je geen troep wilt en ook niet de hoofdprijs wilt betalen dan lijkt het mij een simpele keuze .... Geen 3 pagina's voor nodig.

capri

Citaat van: Turbo-Geek op 31-12-2009 23:13:47
Citaat van: capri op 31-12-2009 19:28:22

Gedoe  >:(

l  

Nou er is al heel veel verteld en je hebt de volgende opties:

- Scantech: goedkoopste maar kwaliteit bagger
- Meyle: goed maar niet bewezen beter als Volvo maar wel goedkoper
- Volvo: bewezen goed en duurzaam, wel duurste optie

Kortom, als je geen troep wilt en ook niet de hoofdprijs wilt betalen dan lijkt het mij een simpele keuze .... Geen 3 pagina's voor nodig.

Zo reeds 3 pagina,s en dat voor een discussie forum is ook veel te veel.
En als jij 3 pagina,s te veel vind gewoon niet meer reageren, scheelt al snel een pagina.

:-X :-X :-X  

Ludo

Citaat van: LPGLE op 31-12-2009 19:08:39

Ik praat uit een eigen ervaring Dennis, 35000km en gare meyle draagarmen.
Heb jij dan ook ervaring met de meyle draagarmen?, waarom deel je ons die ervaring dan niet mee. ???
Wil je meyle, monteer dan meyle, maar ga dan niet lopen zeuren over kwaliteit en kosten...  ::)
Zoals vaker gezegd, word je auto te duur om te kunnen onderhouden, zoek iets dat beter in je budget past, i.p.v. groots lopen doen met iets wat je toch niet kan onderhouden.

Vulk

DE vraag is niet waar kan je meyle bestellen, maar waar kan je de originele bestellen tegen een nette prijs.

Er moet 33% korting op kunnen, maar welke dealer gaat die geven?

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 01-01-2010 11:11:30
Ik praat uit een eigen ervaring ..., 35000km en gare meyle draagarmen.
Heb jij dan ook ervaring met de meyle draagarmen?, waarom deel je ons die ervaring dan niet mee. ???
Wil je meyle, monteer dan meyle, maar ga dan niet lopen zeuren over kwaliteit en kosten...  ::)

Nu een krappe 45000 km onder 422R waarvan een groot deel redelijk slechte wegen. Op de 609R houd het setje Meyle armen het al 70.000 km vol.
Ik kan dus niet met je mee gaan in de je conclusie Ludo. Overigens maakt het qua levensduur nog wel een verschil watvoor motor er in het vooronder ligt en hoe zwaar de schoenen van de berijder zijn.  ;D

Citaat van: Vulk op 01-01-2010 11:17:28
DE vraag is niet waar kan je meyle bestellen, maar waar kan je de originele bestellen tegen een nette prijs.

Er moet 33% korting op kunnen, maar welke dealer gaat die geven?

Lang niet op alle delen, en ze willen zelf ook nog wel eens wat verdienen.
Uit de UK halen is op dit moment het goedkoopste, maar voor de garantie op een dynamo of stuurhuis ietsje minder handig.

Vulk

Op de draagarmen zag ik toch 33% korting staan op het scherm van de dealer. Alleen als ik er naar vroeg kon het niet.

Lijkt me dat er goede en slechte ervaringen zijn met die meyle dingen, de ervaringen met de originele zijn altijd goed.

Ik heb nog een 2 tal maanden om te beslissen ongeveer. :)

capri

Nu weten we nog niet waar volvo ze inkoopt.
Meyle en moog lijken bij dan nog de beste keus i.p.v orgineel.

-D©©©L-

Citaat van: capri op 01-01-2010 11:39:50
Nu weten we nog niet waar volvo ze inkoopt.
Meyle en moog lijken bij dan nog de beste keus i.p.v orgineel.

Citaat van: -D©©©L- op 31-12-2009 18:34:08
Citaat van: capri op 31-12-2009 18:23:55
Waar komen die orginele volvo draagarmen dan weg.

TRW.