tom tom stemmen...

Gestart door Powerpete, 30-12-2009 19:40:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ik heb het geluid altijd aan staan. Je gaat toch niet continu naar het scherm zitten staren om te zien waar je heen moet?  :eusa_think:

francois

heb ook alleen het geluid aan      van de flits palen      ;D ;D

razorx

Citaat van: thuur op 30-12-2009 21:23:25
Citaat van: Vulk op 30-12-2009 21:21:35
Tenzij het er zijn die niet gratis zijn en je normaal hoeft te betalen.

Dat is dus het probleem met "vrij downloadbare" software (zo dan? :P), dat is erg moeilijk voor ons om te controleren. Maar we faciliteren wel het gemak van 'downloaden met 1 muisklik' op het forum.

Maar goed, ik heb nog vertrouwen in de mens dus we merken het wel als het niet zo is ;D

Gr ;)

Je noemt hier wel iets.
Met een link op een forum wordt inderdaad iets gefaciliteerd.

Als deze link fout is, zou het forum juridisch gezien ook fout staan.
Downloaden mag vooralsnog wel, gebruiken is een ander juridisch verhaal.

Foute links faciliteren kan niet (jurisprudentie).

Niet om lullig te doen tegenover de TS maar ik zou deze links liever weglaten op een forum als dit.
Hier gaat het nog over niets, maar een ander kan geïnspireerd foutere downloads als link aanbieden.
Als je dat allemaal moet checken, wordt je taak als moderator niet echt leuk.

Er zijn overigens genoeg plekken waar je op GPS vlak een orgie aan informatie vindt.

Groeten,
Yits.

mehn

Volgens mij faciliteren die gasten van de piraten baai ook alleen maar linkjes...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

hathü

Die irritante stemmetjes werken op mijn zenuwen, doe mij maar een neutrale beschaafde stem.

Turbo-Geek

Zijn 3 minuten leuk, even een demo route maken en laten rijden in demo mode met 400% snelheid en dan is de lol er weer vanaf.
Ik heb het ook UIT staan, zie de Pijl prima en het aantal meters/kms te gaan, daarna kijk ik naar de volgende opdracht,  SIM-PEL

Overigens is 80% van de stemmen fake, hele slechte imitaties door hobbyisten en is alleen de 'test' voice echt vanuit een film fragment ofzo.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thuur

Citaat van: hathü op 31-12-2009 11:24:45
Die irritante stemmetjes werken op mijn zenuwen, doe mij maar een neutrale beschaafde stem.

Bedankt voor je waardevolle aanvulling op dit topic.

Gr :eusa_think:

hathü

Citaat van: thuur op 31-12-2009 13:15:03
Citaat van: hathü op 31-12-2009 11:24:45

Bedankt voor je waardevolle aanvulling op dit topic.

Gr :eusa_think:

Om het goed met je te maken link: http://www.navigatiestemmen.nl/contents/nl/d95_eigentomtomstem.html   ;)