Goeie voornemens 2010.

Gestart door Vulk, 30-12-2009 21:57:34

Vorige topic - Volgende topic

pikkepoelie

nog meer geld in de volvo :evil:

om hem nog bruter te maken  :eusa_whistle:

V70R-obert

Aan mij de loodzware opgave om iets af te vallen. Ik ben nu 40 en zit 12 kilo boven m'n streefgewicht. Naast Volvo's ben ik ook fan van droge worst, blokjes kaas, een wijntje, lekker uit eten gaan en de vitrine van de plaatselijke snackbar leegkopen. Voor 10 jaar geleden vrat ik mezelf over de klippen heen zonder een grammetje aan te komen. Helaas vraagt het nu discipline om van een gapend gat weer een navel te maken. 10 kilo afvallen is al gauw 3 maanden wortels eten, een kansloze missie vrees ik.

Thys

Is beginnen met roken dan een optie? :D

Ben zelf niet zo van de goede voornemens, gelukkig zijn en blijven doe ik graag  het hele jaar door. En verder wil ik meer verdienen met minder en leuker werk, lukt al een paar jaar vrij aardig.

arjenT5R

weinig werken (wel leuk werk) doch veel verdienen
en natuurlijk blijven feesten  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Verder gaan met genieten; Aambei achtige mensen en graftakken lozen. Leuke mensen koesteren en vooral doen wat ik leuk vind.
En daarbij wel sociaal blijven uiteraard.
Maar dat is weer zo makkelijk als je die engnekken kwijt bent. :)

Marc O.

Citaat van: razorx op 31-12-2009 03:04:26
Verder gaan met genieten; Aambei achtige mensen en graftakken lozen. Leuke mensen koesteren en vooral doen wat ik leuk vind.
En daarbij wel sociaal blijven uiteraard.
Maar dat is weer zo makkelijk als je die engnekken kwijt bent. :)

Je forumaccount deleten dus? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ron 123gt

Weer gezond worden en weer lekker aan 't werk gaan!

hathü

Niks voornemen, pluk de dag. ;D

MICHEL306

Elke dag van het nieuwe jaar mij verheugen op de volgende dag.

gr M

Freakybaby

Citaat van: MICHEL306 op 31-12-2009 11:41:28
Elke dag van het nieuwe jaar mij verheugen op de volgende dag.

gr M

Vergeet niet je op de dag waar je aan bezig bent te verheugen..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Ohja, in 2010 wil ik graag net zoveel of minder snelheidsbekeuringen als dit jaar :)

Freakybaby

Citaat van: thyzerrr op 31-12-2009 14:28:52
Ohja, in 2010 wil ik graag net zoveel of minder snelheidsbekeuringen als dit jaar :)

Ik wil elk jaar minder bekeuringen.. Ik blijf alleen wel realistisch ;D

Maar ik vind het een goede om erin te houden dat ik minder vaak een controle te laat zie.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

henry classic v70

Nog gelukkiger en tevreden dan 2009
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

850-2.520V-Driver

Citaat van: thyzerrr op 31-12-2009 14:28:52

Daar ga ik in mee! Heb 't vrij netjes gedaan dit jaar wat betreft de hoeveelheid.
Helaas waren de bekeuringen die ik had wel flinke jongens met als klapperrrrrr (toepasselijk vandaag)  1 van 275 EUR... :-X

henry classic v70

Citaat van: V70R-obert op 30-12-2009 23:37:12
10 kilo afvallen is al gauw 3 maanden wortels eten, een kansloze missie vrees ik.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4