Goeie voornemens 2010.

Gestart door Vulk, 30-12-2009 21:57:34

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

rogerV701998

fbm

Doe daar ik niet aan  :eusa_naughty: kan me er toch niet aan houden  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: Claudia op 30-12-2009 23:05:38
Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:57:13
-Minder lang op het forum hangen en daardoor (veel) vroeger naar bed toe gaan.

Gaat je nie lukken nie!  :eusa_snooty:

*Kijkt op de klok*  :eusa_shifty:

Hans Duiven

Ik knetter de knuppel maar in het hoenderhok en zeg wat velen denken: "Meer n*uken dit jaar, voor je het weet is de 'spanning' eraf"   ;D

marcelV70R

Citaat van: Hans Duiven op 06-01-2010 00:41:03
Ik knetter de knuppel maar in het hoenderhok en zeg wat velen denken: "Meer n*uken dit jaar, voor je het weet is de 'spanning' eraf"   ;D

met je eigen partner of....? ;D

Piere

Citaat van: Hans Duiven op 06-01-2010 00:41:03
Ik knetter de knuppel maar in het hoenderhok en zeg wat velen denken: "Meer n*uken dit jaar, voor je het weet is de 'spanning' eraf"   ;D

Pwahahahaha
Strike ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

italia

Ben aan het stoppen met roken maar heb het gevoel alsof ik deaud ga......   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

t5karel

Citaat van: italia op 06-01-2010 14:20:04
Ben aan het stoppen met roken maar heb het gevoel alsof ik deaud ga......   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Ach kwel jezelf toch niet zo.Heb ook meerdere pogingen gedaan,zonder resultaat :-\
Mijn opa is 94 geworden,moge hij rusten in vrede...
Heb de beste man nooit anders gekend met een peuk aan ;D
Het is ook zo lekker man,ff een shaffie :eusa_dance:

Maar toch sterkte! ;D ;)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

rogerV701998

Ben aan het stoppen met roken maar heb het gevoel alsof ik deaud ga......   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Stoppen met roken? Geen problemen mee, heb ik al 100 keer gedaan... ;D

Piere

Citaat van: rogerV701998 op 06-01-2010 15:52:59
Ben aan het stoppen met roken maar heb het gevoel alsof ik deaud ga......   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Stoppen met roken? Geen problemen mee, heb ik al 100 keer gedaan... ;D

En nu gestopt met stoppen? :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

heutink

8)
ik heb me voorgenomen om in 2010 minder belasting te gaan betalen dan ik in 2009 gedaan heb.
;D ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Thys

Ik zou liever nog veeeeel meer belasting betalen :D

Starbuck

Citaat van: heutink op 06-01-2010 17:33:19
8)
ik heb me voorgenomen om in 2010 minder belasting te gaan betalen dan ik in 2009 gedaan heb.
;D ;D

Citaat van: thyzerrr op 06-01-2010 23:10:01
Ik zou liever nog veeeeel meer belasting betalen :D

Ik betaal niks, ik ontvang liever...

:eusa_wall:  Was het maar zo