electr stoelen inbouwen

Gestart door Rob850turbo, 31-12-2009 13:44:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rob850turbo

Wil graag electrische/ leren stoelen inbouwen in mijn volvo met stoffen en handmatige bediende stoelen , heeft iemand hier ervaring mee, liggen de kabels er al , is het een plug en play of moet alles opnieuw aangelegd worden.

Gr Rob

daytonawim

Dit is al een paar keer gedaan, ik zelf heb het ook gedaan.
Op het forum is die info wel te vinden.

Kan kan zijn dat er bij de bestuurder al een kabel ligt, de bijrijders kant is onwaarschijnlijk.
let goed op de aansluitingen. ( ik heb de kabel van de bestuurder naar de bijrijder zelf gemaakt.)

Een X70 stoel kan problemen opleveren met de airbag  in een 850.

Rob850turbo

#2
Heb een estate , dus ik neem aan dat alle 850 estate stoelen en vroege v70 stoelen passen?  wat is eigelijk het probleem als je sedan stoelen in een estate inbouwd? (misschien een domme vraag)

henry classic v70

De beide voorstoelen maakt volgens mij niet uit, de achterbank wel natuurlijk, van een estate moet de rugleuning naar voren kunnen klappen
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mehn

Citaat van: Rob850turbo op 31-12-2009 13:54:18
wat is eigegelijk het probleem als je sedan stoelen in een estate inbouwd? (misschien een domme vraag)

Geen probleem, dat past.
Alleen de achterbanken verschillen.

Citaat van: Rob850turbo op 31-12-2009 13:44:25
heeft iemand hier ervaring mee, liggen de kabels er al ,

Ja ik. Bij mij is alles voorbedraad behalve de in hoogte verstelbare koplampen en de electrisch bedienbare stoelen...kabels heb ik dus zelf moeten trekken.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

belgiantsm

Weet iemand of dit ook zou lukken bij een Volvo S70?

-D©©©L-

Citaat van: belgiantsm op 06-06-2010 13:05:28
Weet iemand of dit ook zou lukken bij een Volvo S70?

Mits je stoelen gebruikt die passen bij het bouwjaar (sturing van de airbags), gaat dit gewoon werken.

daytonawim

Ik heb het gedaan in mijn S70, er is alleen een probleem met MY99/2000 en daar stoelen inzetten
van My 97/98  ivm SIPS

In het principe zelfs al de bekabeling er niet is , gewoon spanning op de stoel maken en klaar,
wil je het proper doen dan iets meer werk.

Bij mij lag de kabel er wel aan de bestuurderzijde, hier heb ik de bijrijder gewoon bij gezet.