ff een apktje en een groot beurtje 1200euro! ik ben blut!!!!

Gestart door 850 MASTER, 06-01-2004 16:47:06

Vorige topic - Volgende topic

850 MASTER

vandaag de 850 naar de garage voor een apktje en een grote beurt! aantal dingen aangegeven wat er allemaal gemaakt moest worden, ik neem de leen auto mee en ga met een gerust hart naar  huis! tot dat ik ongeveer anderhalf uur geleden in de makro liep en een telefoontje kreeg! het was de volvo garage, ze hadden nog een paar puntjes ontdekt! voor en achter nieuwe schijven en blokken, achter nieuwe remblokken(beunhaas monteur had deze helemaal niet  vast gemaakt! ) handrem,en er was een remklauw zuiger zoiets kapot! dat alles plus de grote beurt kosten kwam ik uit op 1200euro!!!  IK BEN BLUT  :'( :'( :'( EN HET IS NET KERST GEWEEST. ik zit op dit moment in een volvodip :-\
NIX IS ZO FIJN ALS SAMEN MET MIJN VOLVO ZIJN!

BartRas

there is no substitute for PK's

KAASIE

gloep........
kan je geen balletje op gooien dat ze wat anders dan origineel volvo remdelen erop zetten tis voor de eigen portomonai en ze hebben ook wel contact met een apco of brezan en dat zijn beste spullen
maar het blijft volvo dus kleine kans

Edwin

Bekijk het positief: èn je hebt weer 1200 airmiles erbij, èn je auto is weer tiptop in orde.  Oftwel Win/Win-situatie!  ;)  

Tja is boel geld he? Kweet er alles van (zie topic cilinderkopreparatie :-[)

gr. Edwin.  8)

Ben

Geef Volvo ook al Airmiles tegenwoordig  ???

Tja, autorijden blijft een dure hobby en grote uitgaven komen altijd op het verkeerde moment.

Jacco850

Dan heb ik toch een iets prettiger geprijsde garage.
Ik heb 7 maanden terug voor dezelfde behandeling 689,- euro inc. btw betaald.
Maar ja zoals er bij mijn profiel al staat:"Het kost wat maar dan heb je ook wat"
Auto rijden kost geld en Volvo is nou eenmaal geen goedkoop merk. ;)

850 MASTER

tja daar zit wat in! maar ik moet eerlijk zeggen de auto rijdt weer hartstikke goed en hij remt weer!
NIX IS ZO FIJN ALS SAMEN MET MIJN VOLVO ZIJN!

Roel van Ulft

Ja Ja , het stuur aan de rechterkant. I'm based in London

Paco

Zoals je zelf al zegt; NIX IS ZO FIJN ALS SAMEN MET MIJN VOLVO ZIJN!

hahahaha....

blijft een boel centen! Sterkte ermee!