Startmotor

Gestart door lubbertus65, 02-01-2010 13:23:44

Vorige topic - Volgende topic

lubbertus65

Waar zit hij precies dan kan ik er even een klap met de hamer opgeven en kijken of dan het probleem is opgelost want hij doet het nl niet meer. :eusa_silenced:

t5karel

Is het niet je nokkenassensor?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

lubbertus65

zou ok kunnen, is dat makkelijk te verhelpen ?

Ludo

Citaat van: lubbertus65 op 02-01-2010 13:23:44
hij doet het nl niet meer. :eusa_silenced:

Leg eens eerst uit wat het niet meer doet.

lubbertus65

hij starte bijna en toen was hij dood, wel genoeg stroom een bij aanduwen sloeg hij ook gelijk aan. als ik hem nu probeer te starten hoor ik alleen klik klik en verder niets.

Ludo

Dan is het dus de startmotor.

Hier zie je hem zitten, rechtsonder.

mehn

Citaat van: lubbertus65 op 02-01-2010 13:36:53
hij starte bijna en toen was hij dood, wel genoeg stroom een bij aanduwen sloeg hij ook gelijk aan. als ik hem nu probeer te starten hoor ik alleen klik klik en verder niets.

Accu te leeg.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

lubbertus65

is het die onderste of die bovenste die ietst grotere waar dat kabeltje overheen ligt ?

lubbertus65

Nee de accu zit helemaal vol.

Ludo

Citaat van: lubbertus65 op 02-01-2010 13:55:02
is het die onderste of die bovenste die ietst grotere waar dat kabeltje overheen ligt ?

Het is 1 geheel.
kloppen doe je best op het bovenste deel.

lubbertus65

nou dan ga ik het maar even proberen, als het niet lukt zal er een nieuwe op moeten, in elk geval bedankt.

elmarconi

Probeer eerst maar eens startkabels...
--
Autogas Inside . . .

lubbertus65

Nou alles geprobeerd en geen resultaat dat word
                           G A R A G E !

Piere

Citaat van: mehn op 02-01-2010 13:54:05
Citaat van: lubbertus65 op 02-01-2010 13:36:53

Accu te leeg.

Hadden wij ook overlaatst terwijl de startkabels eraanhingen, dus het ligt niet altijd ad accu.
Kan zijn dat het anker vastazit. Heeft je 850 een eindje stil gestaan ofzo?

Wat ook kan is dat je door erop te slaan de magneten hebt kapot gemot, dan zit je anker ook mooi vast en moet er een nieuwe/gereviseerde startmotor in.

Maar soit, misschien hebben ze je dat ondertussen in de garage ook al verteld  :eusa_shifty:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/