alarm spontaan af

Gestart door gerritjan, 03-01-2010 12:34:28

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Citaat van: combinedforces op 08-01-2010 22:34:33
had geen alarmsignaal maar wel knipperende lichtjes... Een nacht lang trok de accu niet!
Misschien toch maar een sirene/Claxon erop zetten dan kan je hem op tijd uitzetten.

Groet
The Demon

michaheefteen850

Ik heb het vermoeden dat het alarm de accu leegtrekt cq de startonderbreker aanzet. Ook als ik de auto met de sleutel op slot doe, gaat het alarm aan, en als ik hem probeer te starten ook.

Na wat gedoe hebben we de wagen een paar nachten gewoon van het slot af gelaten en presto, hij startte weer nadat de accu was opgeladen. Maar goed, deuren van het slot schiet natuurlijk niet echt op.

Ik wil dat alarm dus uitschakelen. Maken hoeft niet, ik vind het alleen maar irritant en hij wordt hier toch niet gejat. Ik las iets over een doorlusrelais of zo, maar werkt dat echt, gaat ook de startonderbreking uit dan, en kan ik nog wel CV gebruiken? Ik mis namelijk de mastersleutel, heb alleen de service sleutel, en zonder CV kan ik de achterklep niet openen.

Ludo

Met het doorverbindingsrelais (onderdeelnummer 3545333) kan je het alarm uitschakelen.
De CV kan je gewoon blijven gebruiken.

michaheefteen850

Okee, cool. Nou nog ergens eentje vinden :D

Ludo

Bij de dealer kost ie een eurootje of 8.

michaheefteen850

Citaat van: Ludo op 04-02-2010 22:02:31
Bij de dealer kost ie een eurootje of 8.
Ze rekenen hier in dollars ;) Ik bel morgen wel even naar een dealer en anders check ik online.

haasje

Ik heb er hier ook nog wel liggen, maar ben bang dat het aan verzendkosten al meer is als daar een nieuwe.

elianmars

Citaat van: haasje op 05-02-2010 00:06:04
Ik heb er hier ook nog wel liggen, maar ben bang dat het aan verzendkosten al meer is als daar een nieuwe.

Plat slaan met een hamer en in een envelop doen  :eusa_whistle:

michaheefteen850

Heheh. Ik ben in maart in Nederland maar heb de wagen deze maand nog wel even nodig :')

Als iemand een betrouwbare Amerikaanse site weet, graag.