aansluit schema heldere koplampen vovlo 850 "92

Gestart door Snelle Jelle, 02-01-2010 14:01:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snelle Jelle

Hallo beste Volvo rijders,

Allereerst de beste wensen voor 2010.
Ik heb een set heldere koplamen gekocht en losse knipperlichten.
Maar er zit op de koplampunit een stroom voeding voor de led's er in en een 3polige stekker.
En op de losse knipperlichten zit een 3polige stekker en weer appart voeding voor stads led's.
Kan ik bijv de leds van beiden unit's in serrie schakelen en de rest via universele stekkers voeden?
Of heeft er iemand een aansluit schema voor mij.
Ik heb een volvo 850 uit "92 en ik heb al twee alter2 schermlijstjes die om de verlichting komen te zitten.
Omdat de koplampen iets kleiner zijn.
Ik hoef alles alleen maar  zelf in te bouwen wat er echt wel mooi uit gaat zien.
Maar van elekronica heb ik niet zo veel verstand.
Voor de rest weet ik nu steeds meer van mijn volvo dankzij Vadis :D
Maar verlichtins schema's heb ik daarin niet kunnen vinden :eusa_think:
Ok ik hoop dat iemand mij kan helpen of uitleg kan geven.
In het heb ik namelijk in het verleden door hulp van mede volvo 850 rijders oplossingen gevonden en gekregen zoals een dikke uitlaat.
En de storing die ik had.
Dus hopelijk is er nu weer iemand die mij verder op weg helpt.
Alvast heel erg bedankt en drive safe :police:

Groeten Jelle


timtijhuis

Beste wensen voor 2010,

Voor de Heldere Komlampen moet je best wel wat aan passen,

De stekkers die nu op je oude lampen zitten moet je er afhalen,en Vervangen Door stekkers met 3 aansluiting,
(tevinden op de sloop)

Ik weet niet welke Koplampen je hebt besteld,die met knipperlicht er al in,of koplamp met aperte unit voor Knipperlicht,

Je moet de omleiding van het grootlicht maken,het is nog wel veel werk,maar wel goed tedoen,

Wij bij de volvo doen er gemiddeld 2 uurtjes over,

mocht het niet lukken wil ik je rustig even komen helpen,

Tim

haasje

Probeer op de sloop eens een kabel van een tussentype te vinden (my 94). Deze heeft de grote connector achter je linker koplamp maar al wel de nieuwe stekkers voor je heldere koplampen. Het kan zijn dat je wel andere claxons nodig hebt (of de kabel aanpassen).

UserID6342

Idd, en als je gaat kijken voor zo'n kabel zorg dan dat je er eentje te pakken krijgt met zoveel mogelijk aansluitingen. Dus ook voor koplamphoogte en koplampwissers, als je zo'n complete kabel hebt en je wilt later nog opties toevoegen hoef je niet opnieuw te beginnen.  Scheelt je echt een hele hoop werk.