Hallo allemaal

Gestart door hv121456, 03-01-2010 16:58:21

Vorige topic - Volgende topic

hv121456

Ook wij zijn sinds 19 december 2009 de trotse bezitters van een V70 Cross Country uit 2002. Deze machine is geimporteerd uit de US en we rijden zeer prettig rond in deze ultieme automobiel. Als enthousiast caravanner kan ik niet wachten totdat ik met de Knaus achter de Volvo over de europese wegen mag cruisen.

Marc O.

Welkom! Ik denk dat je op het www.volvo-forum.nl meer info over jouw auto gaat vinden (maar hier is het gezelliger).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Starbuck

Aha, een sleurhut liefhebber!
Met de XC heb je zeker geen slechte keuze gemaakt, veel plezier en succes ermee.
Welkom op het forum!

hv121456

Citaat van: Marc O. op 03-01-2010 17:00:27
Welkom! Ik denk dat je op het www.volvo-forum.nl meer info over jouw auto gaat vinden (maar hier is het gezelliger).

Ik ga zeker voor de gezelligheid.

hv121456

Citaat van: Starbuck op 03-01-2010 17:00:39
Aha, een sleurhut liefhebber!
Met de XC heb je zeker geen slechte keuze gemaakt, veel plezier en succes ermee.
Welkom op het forum!

Ga ik wel vanuit. Een lange zoektocht naar een waardig opvolger van de vorige caravantrekker bracht mij bij de V70 Cross Country. Zeker gezien de positieve evaringen van andere bezitters en de cijfers en feiten van www.caravantrekker.nl (5 sterren)

FrankM

U ook welkom hier ?
Ken ik u ergens van ?

Positieve ervaringen van andere bezitters ?
Kzouniewetewie ? ;D

Maar heb de masjien gezien :eusa_clap: :eusa_clap:

Groeten

hv121456

Citaat van: FrankM op 03-01-2010 17:21:55
U ook welkom hier ?
Ken ik u ergens van ?

Positieve ervaringen van andere bezitters ?
Kzouniewetewie ? ;D

Maar heb de masjien gezien :eusa_clap: :eusa_clap:

Groeten

Dank voor het welkom. Ik weet ook niet wie die andere bezitters zijn maar ik kan mij een verhaal herinneren van een V70R AWD 310 PK met een caravan bij een stoplichtsprintje

FrankM

Mijn naam is haas, BTW Mar reed niet ik ;D ;D

Groeten

hv121456

Citaat van: FrankM op 03-01-2010 17:31:29
Mijn naam is haas, BTW Mar reed niet ik ;D ;D

Groeten

waarom geloof ik dat niet...

henry classic v70

Welkom op 't altijd super gezellige 850 forum :eusa_whistle:
Een aantal technische zaken zullen wel hetzelfde zijn of er dicht bij in de buurt komen maar over het algemeen is de "nieuwere" generatie net anders.
Ben wel benieuwd hoe de xc eruit ziet natuurlijk van binnen en buiten.....
Laat maar komen die plaatjes ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hv121456

Citaat van: henry classic v70 op 04-01-2010 16:01:49
Welkom op 't altijd super gezellige 850 forum :eusa_whistle:
Een aantal technische zaken zullen wel hetzelfde zijn of er dicht bij in de buurt komen maar over het algemeen is de "nieuwere" generatie net anders.
Ben wel benieuwd hoe de xc eruit ziet natuurlijk van binnen en buiten.....
Laat maar komen die plaatjes ;D

Plaatjes komen er aan. Eerst effe langs de uitdeuker. In de nieuwjaarsnacht heeft een onverlaat een deuk in het rechterachterscherm net onder het raam, geslagen. Dit alles met de hartelijke groeten en zonder een briefje onder de ruitenwisser. Zodra de reparatie uitgevoerd is komen de foto's.

Wel alvast een avatar vanuit de goede hoek ;)