Koen stelt zich voor

Gestart door Koen W, 04-01-2010 09:40:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koen W

Mijn naam is Koen en ik kom uit 's-Heerenberg.

Al een jaar of 10 rijdt ik rond in mijn witte (ahum, straatvuilgrijze) volvo 850 2.5 uit 1992. Er staan onderhand zo'n 250k km op de klok. Nooit gehoord van dit forum, domweg omdat het ding me nog nooit en te nimmer in de steek heeft gelaten!

Nu toch wat oprispingen. Ouderdomskwaaltjes die ik graag zelf wil herstellen uit gierigheid. Ik hoop dat ik hier wat wijzer wordt wanneer ik er zelf niet meer uitkom.

Groeten,
Koen


sean850

Welkom hier op het forum.

ondanks het straat vuil zijn we hier altijd zeer benieuwd naar foto's van de auto  ;D

marc-850

Welkom Koen!

Een (vuile) witte? Niks mis mee!  ;D

Wat zijn de ouderdomskwaaltjes? De mijne gaat ook richting de 2,5 ton, kan ik er alvast rekening mee houden wat er aan gaat komen.



Koen W

Bdedankt voor de reakties. Ik voel me meteen al welkom..

Mijn Volvo staat meer stil dan dattie rijdt. Ik vermoed dat daardoor vocht de grote boosdoener is. Veel elektra kwaaltjes. Raampjes die pas na veelvuldig en driftig op knoppen rammen reageren, claxon die alleen bij grof geweld op het stuur tot leven komt, stoelverwarming die niet meer verwarmd. En nu een lek in het koelsysteem welke ik nog niet gevonden heb. Tevens een lek in het ruitensproeisysteem. Dus genoeg werk aan de winkel. Ik kan er door het lek in het koelsysteem momenteel niet mee rijden, dus heb ik mijn oude liefde (sorry, een Mercedes uit 1977  ;) ) maar van stal gehaald. Maar motorisch geen klachten. Na al die honderduizenden kilometers nog steeds een tevreden geknor uit het vooronder!

Fotootje moet ik nog even nemen, maar volgt zeker....

hathü

Welkom.  2,5 ton is echt niet zo veel voor een Volvo hoor, m.a.w. hij is net ingereden.

PK-T

hey Koen,
die wagen is op zijn top nu. niks ouderdomskwaaltjes!!!