Lachen op Marktplaats 2010

Gestart door M a r c, 06-01-2010 18:54:23

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Citaat van: Kingfisher op 13-06-2010 21:41:33
Valt dit nog steeds onder "lachen" op marktplaats eigenlijk?
:eusa_think:

Eerder onder 'discussie door marktplaats' ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Rob850turbo

Verwarring op marktplaats

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Is hier al gepasseerd. Wees blij dat je dat interieur nog nooit had gezien, brr.

Henk855

Kap toch eens met al dat gezeur over taalgebruik en dat soort zaken, het gaat om de auto en niet om de woorden van de verkoper. Zijn we hier allemaal zo taalbegaafd?? Neem ook even mee dat deze persoon in Belgie woont en dat de taal en de uitspraak daar heel anders is dan bij ons Nederlanders. Interieur van de auto= Het is origineel en de een vindt het mooi en de ander niet maar waarom de boel afkatten in de zin van: Wees blij dat je dat interieur nog nooit had gezien, brr ?????????????????

OK dat sommige liever een ander interieur hebben OK maar als je er van houd is er niks mis mee!

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

jan piet

Citaat van: sjors855 op 14-06-2010 23:26:06
Kap toch eens met al dat gezeur over taalgebruik en dat soort zaken, het gaat om de auto en niet om de woorden van de verkoper. Zijn we hier allemaal zo taalbegaafd?? Neem ook even mee dat deze persoon in Belgie woont en dat de taal en de uitspraak daar heel anders is dan bij ons Nederlanders. Interieur van de auto= Het is origineel en de een vindt het mooi en de ander niet maar waarom de boel afkatten in de zin van: Wees blij dat je dat interieur nog nooit had gezien, brr ?????????????????

OK dat sommige liever een ander interieur hebben OK maar als je er van houd is er niks mis mee!

Sjors

Hebt jei  dan ook zoon brrrrrr interier dat je zo reageerdt?  :evil: :eusa_whistle:

verburgh

elianmars

jan piet

Citaat van: verburgh op 14-06-2010 23:39:02
Het moet niet gekker worden  :eusa_wall:
http://link.marktplaats.nl/355098098

Dat in combinatie met die Brembo covers; Dan kijkt ie niet allen snel dan luistert ie ook als een snelle versie  :evil:

verburgh

Henk855

Citaat van: jan piet op 14-06-2010 23:31:03

Sjors

Hebt jei  dan ook zoon brrrrrr interier dat je zo reageerdt?  :evil: :eusa_whistle:

Neen ik heb een begge zetel zet in de n“otto

Maar sorry hoor men kan wel zeuren maar een aantal weken geleden stond er een auto te koop met een tekst om te kotsen maar hij is wel zeer snel naar een forumlid gegaan die het grootste commentaar had op de tekst in de advertentie, heet en is dat hypocriet===?

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

elianmars

Citaat van: verburgh op 14-06-2010 23:42:40
Citaat van: elianmars op 14-06-2010 23:40:25
Het moet niet gekker worden  :eusa_wall:

Tja, AC Tuning...........  ::)
Eigenlijk niet echt verwacht van hun  :-\

Mwoa, ik heb wat verhalen over ze gehoord. Ga ik me verder niet over uitweiden. (Ook niet per pb  ;)).

verburgh

Citaat van: elianmars op 14-06-2010 23:44:31
Citaat van: verburgh op 14-06-2010 23:42:40
Citaat van: elianmars op 14-06-2010 23:40:25
Het moet niet gekker worden  :eusa_wall:

Tja, AC Tuning...........  ::)
Eigenlijk niet echt verwacht van hun  :-\

Mwoa, ik heb wat verhalen over ze gehoord. Ga ik me verder niet over uitweiden. (Ook niet per pb  ;)).
Hoeft ook niet  ;) maar als je hun site ziet verwacht je dan niet.

Ludo

Neem ook even mee dat deze persoon in Belgie woont en dat de taal en de uitspraak daar heel anders is dan bij ons Nederlanders.

Sinds wanneer is Belgisch ABN, dan anders dan in Nederland. ???

Vulva89

Sjors

Als ik een advertentie van een leuke auto wie, maar waar alleen maar hele domme taalfouten worden gebruikt, dan haak ik toch echt af hoor. Als je een beetje serieus je auto wilt verkopen, dan mag je daar gerust een beetje moeite voor doen door op z'n minst een knappe advertentie op marktplaats te zetten.