Lachen op Marktplaats 2010

Gestart door M a r c, 06-01-2010 18:54:23

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: Piere op 20-09-2010 22:13:05
Citaat van: Simplicity op 20-09-2010 21:41:38
Een reactie op de advertentie van mijn 262C Bertone. Fam. Busscher is verhuisd van Nigeria naar Finland  ;D

De geïnteresseerde: Busscher
heeft volgend bericht gestuurd: Hallo Volvo 262,

We wonen in Helsinki Finland, en transport is geen probleem.
Ze nemen de auto mee ,alleen als de auto zich zelf kan bewegen.
Kunt u een foto stuuren van de motor?
Is het de volvo 262 die vermeld staat met foto´s op autoscout.
WE KOPEN DE AUTO ONGEZIEN, EN BETALEN VAN TE VOREN.
DAAROM ZIJN WE UW BANK iban, EN bic nr nodig.
Bij voorbaat dank.
FAM Busscher Helsinki

"This guy seems legit, don't be a pussy"
Aha,dus mocht het niet kloppen betaal jij het verschil?
:eusa_clap:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

JvW

Citaat van: elianmars op 21-09-2010 10:09:18
Citaat van: Powerpete op 21-09-2010 00:07:26
http://link.marktplaats.nl/379707449

russische Vadis voor 7 euri's ??

Ik heb een tijdje geleden ook bij een aanbieder een "volledig Nederlandstalige" Vadis aangeschaft.

Bleek dus Engels te zijn  ::)

Ik kreeg wel een nederlandse, maar met een of andere bug waardoor ik Vadis niet geïnstalleerd krijg. Het programma staat nu wel op mijn computer, maar de data vanuit de cd-rom dus niet.

Oeps, hoort eigenlijk onder geërgerd. Het is namelijk niet echt iets om over te lachen.

Piere

Citaat van: animalT5R op 21-09-2010 10:12:51
Citaat van: Piere op 20-09-2010 22:13:05
Citaat van: Simplicity op 20-09-2010 21:41:38
Een reactie op de advertentie van mijn 262C Bertone. Fam. Busscher is verhuisd van Nigeria naar Finland  ;D

De geïnteresseerde: Busscher
heeft volgend bericht gestuurd: Hallo Volvo 262,

We wonen in Helsinki Finland, en transport is geen probleem.
Ze nemen de auto mee ,alleen als de auto zich zelf kan bewegen.
Kunt u een foto stuuren van de motor?
Is het de volvo 262 die vermeld staat met foto´s op autoscout.
WE KOPEN DE AUTO ONGEZIEN, EN BETALEN VAN TE VOREN.
DAAROM ZIJN WE UW BANK iban, EN bic nr nodig.
Bij voorbaat dank.
FAM Busscher Helsinki

"This guy seems legit, don't be a pussy"
Aha,dus mocht het niet kloppen betaal jij het verschil?
:eusa_clap:

;D
Scherp

Doch, nee  :eusa_hand:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Kali-Integrali

Thijssie!

Tis zeker geen R, zal wel een T-5 zijn...

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haasje

Als je je dan als volvo sloop wil gedragen, zorg dan in ieder geval eerst dat je weet wat je verkoopt:

http://link.marktplaats.nl/380568262

Henk855

Citaat van: haasje op 23-09-2010 20:17:01
Als je je dan als volvo sloop wil gedragen, zorg dan in ieder geval eerst dat je weet wat je verkoopt:

Heb deze meneer eens uitgelegd dat dit geen alcantara is en dat zo'n setje hooguit rond de 100 euro mag kosten en dat dat al veel is, in mijn bericht noemde ik het een stomzinnige advertentie en dat vond meneer AA niet leuk, heb hem in mijn bericht verteld dat het geen alcantara is en dat is hij niet met me eens. Hij zegt letterlijk:De meningen zijn verdeeld hier over.

Ik sprak hem ook aan dat hij hier op het forum ook had geprobeerd zijn handel te slijten maar dat dit niet gewens was maar zijn woorden: En trouwens, ik zit gewoon weer op het forum en er zijn ik weet niet hoeveel mensen die tevreden zijn met wat ik sloop aan delen. En daarbij nogmaals, de meningen zijn verdeeld, de een zegt wel alcantara, de ander zegt van wel, jij zegt van niet maar doe dat op een normale manier.

Sorry to say maar ik koop geen enkel ding van deze ,,Volvo sloper,, of moet ik zeggen ,,Volvo beun,,

Lachen moet ik wel om deze persoon!
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

haasje

Ik heb al vaker dingen van hem aangeboden gezien die niet kloppen, volgens mij inderdaad ook een soortgelijk interieur als dit. Als hij inderdaad meeleest komt hij misschien nu wel tot de conclusie dat hij het mis heeft (al betwijfel ik of hij het toe zal geven).

Ludo

Citaat van: haasje op 24-09-2010 01:30:05
Als hij inderdaad meeleest komt hij misschien nu wel tot de conclusie dat hij het mis heeft (al betwijfel ik of hij het toe zal geven).

Voor het verschil in alcantara met gewoon stof te zien, hoef je anders niet eens gestudeerd te hebben.
Vraag me af welk soort persoon dit dan is...   :eusa_wall:

Rob850turbo

hoe zou de beste man dan alcantara omschrijven?

The Saint

Citaat van: sjors855 op 24-09-2010 00:32:27

Ik ook. Vooral om die opmerking aan het einde; alles wat Volvo is, maar geen 340/440!  ;D
No shirt no shoes, no pinball

Walter

Citaat van: sjors855 op 24-09-2010 00:32:27

Heb deze meneer eens uitgelegd dat dit geen alcantara is en dat zo'n setje hooguit rond de 100 euro mag kosten en dat dat al veel is, in mijn bericht noemde ik het een stomzinnige advertentie en dat vond meneer AA niet leuk, heb hem in mijn bericht verteld dat het geen alcantara is en dat is hij niet met me eens. Hij zegt letterlijk:De meningen zijn verdeeld hier over.

Ik sprak hem ook aan dat hij hier op het forum ook had geprobeerd zijn handel te slijten maar dat dit niet gewens was maar zijn woorden: En trouwens, ik zit gewoon weer op het forum en er zijn ik weet niet hoeveel mensen die tevreden zijn met wat ik sloop aan delen. En daarbij nogmaals, de meningen zijn verdeeld, de een zegt wel alcantara, de ander zegt van wel, jij zegt van niet maar doe dat op een normale manier.

Sorry to say maar ik koop geen enkel ding van deze ,,Volvo sloper,, of moet ik zeggen ,,Volvo beun,,

Ik heb het 'm ook nog maar eens uitgelegd:
CiteerGeachte A.A.,

U weet dat dit leer met stof is? Geen alcantara? Daarmee wordt de 'vanafprijs bieden vanaff 175,-" ineens heel erg hoog. Naar mijn idee lijkt me 100 eu het max haalbare

Stel dat u een gelijkend set binnenkrijgt maar zonder de liggende leren strip op de rugleuning, dan is dat een zogenaamd Ginza interieur met pluche en echt kunstleer. Dat wordt ook nogal eens als leer verkocht

Succes met de verkoop! Heb zelf helaas geen 800 meer maar wil u even helpen met het juiste te verkopen.

VolvoMafia

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

haasje

Henk855

Hij neemt toch iets aan van ons Volvo ,,freaks,, :D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com