achteruit rij lichten doen het niet (schakelaar op bak ?)

Gestart door rondom, 06-01-2010 22:23:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rondom

ik heb de 850 een week of 7 in mijn bezit en vanaf het begin doet de achter uit rij verlichting het niet , ik heb alles al gecheckt maar kan niets ontdekken .
het zou dus volgens mij alleen nog maar aan de schakelaar moeten liggen , ik heb alleen geen idee waar deze zich bevind ,wie o wie heeft voor mij de info waar ik op zit te wachten .

reneetje

Citaat van: rondom op 06-01-2010 22:23:49
ik heb de 850 een week of 7 in mijn bezit en vanaf het begin doet de achter uit rij verlichting het niet , ik heb alles al gecheckt maar kan niets ontdekken .
het zou dus volgens mij alleen nog maar aan de schakelaar moeten liggen , ik heb alleen geen idee waar deze zich bevind ,wie o wie heeft voor mij de info waar ik op zit te wachten .

Automaat?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

rondom

heelveel aan deze auto is automatisch behalve de versnelingsbak

remcov13

Als je de luchtfilterbox demonteert(a/d motorkant omhoogtrekken en dan naar de motor opschuiven i.v.m. pin in de buitenkant ) zie je de schakelaar zo zitten boven op de versnellingsbak. Is er zo uit te draaien,ik meen dop 19.Prijs iets van 30 euro. Wel bedrading modificeren want nieuwe schakelaars hebben andere stekkers.

Succes,

Remco

rondom

thanks, dat is dan een meevaller ,ik had hem op een ongelukkige plek verwacht.
ik ga er mee aan de slag en zal dan het resultaat nog even melden .