Welke ex-forummer mis jij het meest?

Gestart door The Saint, 07-01-2010 20:27:04

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Voornamelijk de gezelligheid Onder elkaar  :eusa_think: (in de tijd dat Facebook nog niet geheel aan het licht was)

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Blackfox

Citaat van: BBS op 25-02-2018 21:08:54
Er is met zijn vertrek een hoop kennis verdwenen. Alleen heeft niet iedereen hier dat door.

Mij valt ook op dat door de gevestigde orde ook weinig meer in de blogs gezet wordt. Hoofdzakelijk sticker- en taartschep/strijkplank tjoening.
Maar echt inhoudelijk op dieper gelegen problemen van de roffels niet meer.

Sinds het vertrek van 342 een hoop kennis verdwenen?hmm valt wel mee hoor volgens mij.
En inhoudelijk diepere problemen ...daar wordt ook wel op gereageerd. EN oplossingen voor gezocht en gepost :eusa_whistle:

gr,

Bas

leons850

Citaat van: Blackfox op 25-02-2018 22:16:15
Citaat van: BBS op 25-02-2018 21:08:54
Er is met zijn vertrek een hoop kennis verdwenen. Alleen heeft niet iedereen hier dat door.

Mij valt ook op dat door de gevestigde orde ook weinig meer in de blogs gezet wordt. Hoofdzakelijk sticker- en taartschep/strijkplank tjoening.
Maar echt inhoudelijk op dieper gelegen problemen van de roffels niet meer.

Sinds het vertrek van 342 een hoop kennis verdwenen?hmm valt wel mee hoor volgens mij.
En inhoudelijk diepere problemen ...daar wordt ook wel op gereageerd. EN oplossingen voor gezocht en gepost :eusa_whistle:

gr,

Bas

Niet te vergeten dat de 850 inmiddels wel een beetje uitgekauwd is. ;)
Denk dat alles wel aan bod is gekomen.
342 gaf alleen 3x per dag antwoord (was best handig), nu moet je iets langer wachten of even zoeken...
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

jan45

Niet het fatsoen te hebben om iemand bij zijn naam te noemen, maar 342, zegt nogal wat over de mentaliteit van de betreffende poster.

BBS

Citaat van: jan45 op 26-02-2018 00:16:44
Niet het fatsoen te hebben om iemand bij zijn naam te noemen, maar 342, zegt nogal wat over de mentaliteit van de betreffende poster.
Precies! Ook 342 heeft een naam en is gewoon Dirk. Dirk is Dirk en blijft Dirk. Iemand ineens niet meer bij naam noemen maar 342 geeft ook aan dat je geen greintje respect hebt voor hem!
Volvoloos....

widebody

Citaat van: BBS op 26-02-2018 06:32:57
Citaat van: jan45 op 26-02-2018 00:16:44
Precies! Ook 342 heeft een naam en is gewoon Dirk. Dirk is Dirk en blijft Dirk. Iemand ineens niet meer bij naam noemen maar 342 geeft ook aan dat je geen greintje respect hebt voor hem!

Tjongejonge, jij laat je hier ook wel erg mee in de kaarten kijken. "Hij wiens naam niet genoemd word" en iedereen wist wie er bedoeld werd. En dit is opeens foei? Er worden wel eens meer toespelingen gemaakt met benoemingen of namen, bewust of onbvewust, en niemand valt erover. En nu gaat 't over die .......................(invullen wat van toepassing is)uit Nijmegen en de adepten roeren zich en roepen van de daken dat ie zoooo gemist word. Zo is het leven en wen er aan!

)()()sT

Ik heb me bewust niet in de toenmalige discussie ingelaten en wil ook helemaal geen partij kiezen in deze. Ik heb echter wel (met grote verbazing!!) zijn reacties jegens "ons forummers" en moderators gelezen, terwijl er alleen maar was gevraag om even iets te dimmen. Dus als je het dan over respect hebt.... hij hoefde niet weg hè. Nu wordt er weer een sfeer gecreëerd alsof "wij" hier de veroorzaker zijn.

Nogmaals... ik ben helemaal niet voor of tegen, maar ik vraag me eigenlijk wel af waarom deze stemmingmakerij nou weer opgerakeld is. En ja, ik post ook bijna niks meer. Sorry, geen zin en vooral geen tijd :D

FGG

Citaat van: hertogjan6 op 25-02-2018 21:49:10
Voornamelijk de gezelligheid Onder elkaar  :eusa_think: (in de tijd dat Facebook nog niet geheel aan het licht was)

Ik kan me nog een chatroom herinneren met Thuur, Pooh, Ramon, Gea, Champie, Ed, Ronald, Ira.... ::)

En ik kom hier nog zo weinig dat ik hier moet lezen dat Dirk hier niet meer is, althans, hij heet nu UserID6342... ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pwassink

Citaat van: FGG op 26-02-2018 07:48:10
Voornamelijk de gezelligheid Onder elkaar  :eusa_think: (in de tijd dat Facebook nog niet geheel aan het licht was)

Ik kan me nog een chatroom herinneren met Thuur, Pooh, Ramon, Gea, Champie, Ed, Ronald, Ira.... ::)

En ik kom hier nog zo weinig dat ik hier moet lezen dat Dirk hier niet meer is, althans, hij heet nu UserID6342... ::)

Je vergeet Ronnieduck die toen ook op de meest idiote tijden opdook.

Dat was inderdaad ernstig gezellie :-)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Emiel

Mensen komen, mensen gaan. Lijkt het echte leven wel. ;)

Chat was wel legendarisch idd.

FGG

Citaat van: pwassink op 26-02-2018 09:20:37
Voornamelijk de gezelligheid Onder elkaar  :eusa_think: (in de tijd dat Facebook nog niet geheel aan het licht was)

Je vergeet Ronnieduck die toen ook op de meest idiote tijden opdook.
Nee hoor, Ronald staat er gewoon bij. ;)

Citaat van: Emiel op 26-02-2018 09:42:13
Chat was wel legendarisch idd.
Ow, zeker!
"Hoe kan ik de vorige gesprekken zien?"
"ALT+F4"
....
"Prutser"

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Daar kwam ik laatst tijdens het opruimen nog de chatlogs van tegen. Heb er nog een klein uurtje in zitten teruglezen ;D

Goede herinneringen :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

peteRRR

Mensen blijven weg omdat de echtheid van dit forum verloren aan het gaan is.

Zoete broodjes verkopen aan elkaar waarvan de inhoudelijkheid echter een heel andere kleur heeft,..pinokio mentaliteit  :eusa_whistle:

De meest genoemde die weg blijven hadden/hebben een eigen mening maar dat is niet meer welkom,...waar voorheen van genoten werdt.

De eenheid worst,het kaf waar niets meer van wordt onderscheiden, de Olifantenhuid zonder fris te blijven, iets met een
donkerbruine kleur die de voorkeur heeft lijkt het wel.

Oh joh dan geven we er gewoon een andere draai aan,...want we zijn toch zekers wel beter dan die ander,....tuurlijk.

De Toedels
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

-D©©©L-

Citaat van: peteRRR op 26-02-2018 15:03:11

Zoete broodjes verkopen aan elkaar waarvan de inhoudelijkheid echter een heel andere kleur heeft,..pinokio mentaliteit  :eusa_whistle:

De meest genoemde die weg blijven hadden/hebben een eigen mening maar dat is niet meer welkom,...waar voorheen van genoten werdt.

De eenheid worst,het kaf waar niets meer van wordt onderscheiden, de Olifantenhuid zonder fris te blijven, iets met een

Oh joh dan geven we er gewoon een andere draai aan,...want we zijn toch zekers wel beter dan die ander,....tuurlijk.

De Toedels

Ah, je bent er nog!  :eusa_clap:
Ik miste je al, t was lang stil.

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 26-02-2018 15:27:40
:eusa_clap:
Citaat van: peteRRR op 26-02-2018 15:03:11

Zoete broodjes verkopen aan elkaar waarvan de inhoudelijkheid echter een heel andere kleur heeft,..pinokio mentaliteit  :eusa_whistle:

De Toedels

Ah, je bent er nog!  :eusa_clap:
Ik miste je al, t was lang stil.

Hier nog een http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,85136.msg1756065.html#msg1756065 ;D