de silversand 850 van mike

Gestart door mistah-mike, 08-01-2010 00:37:26

Vorige topic - Volgende topic

mistah-mike

Hallo aangezien ik hier alweer een tijdje op dit forum om sneup en mooie projectjes bekijk leek het mij handig om mijn eigen wagen er ook maar even bij te zetten het is inmiddels mijn 3e 850 alweer :P

het begon allemaal met een rode glt uit 92  maar na een klein jaar wou ik tog wel graag en turbo en die is er toen ook gekomen

die werd tog te duur gezien mijn leeftijd (20) was de verzekering niet bijzonder voordelig ;) ik wist het wel van te voren maar wou het tog graag even mee gemaakt hebben heb er ook absoluut geen spijt van gehad :eusa_dance:
en toen  ging ik fouten maken een klein goedkoop autotje..
een opel tigra :o jaja daar ben ik zelf ook snel van genezen en besloot maar weer over te stappen op een mooie 850
en dit is hem dan uiteindelijk geworden

motorisch in top staat 228000 op het klokje en goed onderhouden 2 zenders er bij alarm met certificaat  werkende airco cruisecontrol en goed schakelende automaat.
De wagen is nog helemaal standaard maar dat gaat niet heel erg lang  meer duren want heb  al angeleyes en xenon besteld als dat binnen komt gaan mijn broer en ik die er  inbouwen als het zover is zal ik even een fototje maken en zo wil ik deze wagen stukje bij beetje naar mijn zin maken met hulp van mijn broer en dit handige forum natuurlijk.

thijsj

Goeie kleur! ;)
Veel succes, en veel plezier. Goede basis, zo te zien!

sean850

Mooie auto heel veel succes ermee  ;D

Richard850

mistah-mike

zeker mooie kleur;) weet jij ook een bedrijfje waar je onderdelen  beetje mooi kan laten spuiten in silversand voor een leuk prijsje?
Citaat van: Richard850 op 08-01-2010 09:58:08
Mooie kleur hea...!:P

Jeff

Ik meen AlaCar en daar krijg je ook korting als je clublid bent... ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Richard850

Toen mijn auto schade had, heb ik hem hier bij een spuiter gebracht, die voor een mooi prijsje toen mijn Motorkap, en Rechter zijkant heeft gespoten.
Zeer netjes gedaan, en goeie service!

Ben je een beetje bekend hier in de stad Groningen?

mistah-mike

jazeker ben er af en toe wel te vinden woon zelf in heerenveen namelijk!wil  binnenkort spoiler hebben maar die moet wel gespoten worden ben er nog niet uit wat voor 1 wil eigenlijk  een unieke spoiler hebben beetje subtiel en strak  dus tips zijn welkom
Citaat van: Richard850 op 08-01-2010 23:07:18

Toen mijn auto schade had, heb ik hem hier bij een spuiter gebracht, die voor een mooi prijsje toen mijn Motorkap, en Rechter zijkant heeft gespoten.
Zeer netjes gedaan, en goeie service!

Ben je een beetje bekend hier in de stad Groningen?

fearless

Mooie auto, vooral de kleur.  :eusa_clap:

Staat hier nog wel SS te koop op het forum, leuk voor onderdelen.  :eusa_whistle:  :eusa_shifty: ..... http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,38611.0.html

mistah-mike

Haha onderdelen zegt ie;) die auto is niet te verbeteren en dan zal ik hem opkopen en gebruiken voor onderdelen haha ;) die blauwe velgen verkoop je die niet los? ook een mooie strakke bak trouwens die s60  word dat ook weer zoon top project?
Citaat van: fearless op 10-01-2010 22:24:25
Mooie auto, vooral de kleur.  :eusa_clap:

Staat hier nog wel SS te koop op het forum, leuk voor onderdelen.  :eusa_whistle:  :eusa_shifty: ..... http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,38611.0.html

Richard850

Ik zou gewoon een originele spoiler doen, geen sjonnie gedoe hoor, aan de Volvo!

mistah-mike

komt ook echt geen sjonnie gedoe op   strak en subtiel  en t hangt ook van het aanbod af een mooie r spoiler zeg ik ook geen nee tegen maar eerst de angeleyes met xenon erin hoop dat ze vandaag of morgen binnen komen!
Citaat van: Richard850 op 11-01-2010 00:24:32
Ik zou gewoon een originele spoiler doen, geen sjonnie gedoe hoor, aan de Volvo!

mistah-mike

De angeleyes en xenon  zijn binnen  :eusa_dance:
Vanavond even inbouwen met mijn broer  op zijn werk ik zal wel even fotos maken  als ze er in zitten :eusa_pray:

mistah-mike

zie hier het resultaat

En het zit er in helaas was er een ballast bakje kapot van 1 xenon lamp maar gelukkig had mijn broer nog 1 liggen  :eusa_dance:

Rutger B

Rekening komt nog wel  :evil:
Maar staat netjes leek erg mooi toen je weg reed  8)