winterbanden, 2 merken op de auto mag dat?

Gestart door herm, 10-01-2010 13:36:09

Vorige topic - Volgende topic

Jans Duiven

Citaat van: tackle op 10-01-2010 17:58:46
Citaat van: Hans Duiven op 10-01-2010 17:07:38
Doe maar eens navraag bij de jongens van het Arrestatie Team of bij die zeikers van de ambulancediensten  :evil:

Nieuwe banden om de 'niet aangedreven' wielen.

Hans
en wat weet een "jongen" van het AT meer dan een monteur hier? Die leggen die bandjes er zelf niet om, die hebben gewoon een auto tot hun beschikking. De leasemaatschappij maakt uit waar welke banden komen. En die zijn in de regel niet zo best.

Ik denk nu dat je de kennis ietwat onderschat van deze mannen IMHO.
Verder ga ik er niet op in, want daar gaat dit topic niet over.

Hans

Misha

De leasemaatschappij maakt uit waar welke banden komen. En die zijn in de regel niet zo best.

Bedankt voor je opmerking.

Waaruit maak jij op dat leasemaatschappijen in de regel niet zo best zijn ? Waarom zouden leasemaatschappijen onnodig risico willen lopen als je weet dat ze meestal hun eigen caso-pot beheren ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

rogerV701998

Citaat van: Misha op 10-01-2010 18:44:31
De leasemaatschappij maakt uit waar welke banden komen. En die zijn in de regel niet zo best.

Waaruit maak jij op dat leasemaatschappijen in de regel niet zo best zijn ? Waarom zouden leasemaatschappijen onnodig risico willen lopen als je weet dat ze meestal hun eigen caso-pot beheren ?

Ik heb met mijn lease maatschappij idd goede ervaringen, ook op banden gebied. Het lijkt mij dat ze op dit vlak geen risico's willen lopen, maar goed dat is mijn ervaring met 2 leasemaatschappijen en 6 lease auto's de afgelopen jaren.

Gr. roger

Misha

Citaat van: rogerV701998 op 10-01-2010 18:53:03
Citaat van: Misha op 10-01-2010 18:44:31

Ik heb met mijn lease maatschappij idd goede ervaringen, ook op banden gebied. Het lijkt mij dat ze op dit vlak geen risico's willen lopen, maar goed dat is mijn ervaring met 2 leasemaatschappijen en 6 lease auto's de afgelopen jaren.

Gr. roger
Wij bieden onze berijders al jaren als service gratis winterbanden aan.

Is service naar de klant; maar ook minder blikschade (zijn kosten voor de maatschappij !)  en ongemak gedurende de winterperiode. Berijders krijgen automatisch een bericht wanneer ze weer mogen/kunnen wisselen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

herm

Hallo,
Ik had niet verwacht met mijn simpele vraag deze discussie te ontketenen. Wat mij betreft is de vraag beantwoord. Als jullie nog door willen discussiƫren mag dat. Maar mijn topic is closed.
Herm