Foto's carbon op een zwarte R?

Gestart door Cesar, 11-01-2010 21:19:02

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Ik overweeg voor mijn R wat carbon onderdelen te kopen (klepspoiler, spiegelkappen en frontlip), maar twijfel nog wel of het mooi zal staan op een zwarte R omdat het contrast eerder subtiel dan groot is. Ik heb flink op het forum zitten zoeken maar geen voorbeeld foto's kunnen vinden.

Mocht iemand beter kunnen zoeken dan ik dan hoor ik het graag. En meningen zijn ook van harte welkom natuurlijk  ;D altijd interessant als we het over smaak hebben  ;)

Turbo-Geek

Geen foto's liggen maar het contrast is het minste op een zwarte auto, dus minder opvallend als op LBP of Saffron maar wel mooi want als je dichterbij komt dan zie je het wel zonder dat het flamboyant is.
Op iedere andere kleur is het duidelijk dat het er is en dat vind je mooi of niet, op zwart is het wat subtieler zeg maar.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mehn

Citaat van: Cesar op 11-01-2010 21:19:02
Mocht iemand beter kunnen zoeken dan ik dan hoor ik het graag.

De T-5R van M A R C.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

motorkap, spiegels, achterspoiler en onderlip in carbonfiber

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eric Kubbe

Ik ben vorige week nog foto's tegen gekomen op een ander volvo forum van een estate met de door jouw genoemde carbon onderdelen. Ik zou even bij dat volvo forum rond kijken.

Cesar

Thanks marc, snelle service! Ik was al druk aan het zoeken. Staat mooi! Contrast is subtiel, maar zeker zichtbaar.

@Eric, ik zal eens even kijken.

roop86

850 T5 Freak

ik zeg doen  ;D,

weet iemand nog waar je voor de 854 een carbon achterklep gedeelte kan vinden ( achter je kentekenplaat zeg maar)?

:)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Cesar

Mooi Starbuck  :eusa_clap: nog even een linkje naar het totale plaatje toevoegen  8)

MarkoC70T5

Citaat van: 850 T5 Freak op 11-01-2010 22:44:10
ik zeg doen  ;D,

weet iemand nog waar je voor de 854 een carbon achterklep gedeelte kan vinden ( achter je kentekenplaat zeg maar)?

:)
Kan je makkelijk zelf maken van carbon.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.