Binnenverlichting

Gestart door Easterboy, 12-01-2010 22:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Ik heb een misschien wat apart probleempje.

Wanneer de passagier voorin de deur opendoet (dus rechter voordeur) gaat de binnenverlichting niet aan.
Wanneer dezelfde deur van buiten open wordt gedaan gaat de binnenverlichting wel aan. :eusa_think:

Zodra ik normaliter de auto op slot doe middels de afstandsbediening gaan de waarschuwingslichten pas aan als alle deuren gesloten zijn.
Dit gebeurt niet als de rechter voordeur open is gedaan van binnen, wanneer ik dan de auto op slot doe gaan gelijk de waarschuwingslampen aan.

Het is dus net of hij de deur niet als open ziet wanneer hij van binnen open gedaan wordt.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ikzelf ken alleen het simpele systeem met een pennetje wat uitschuift bij het openen van de deur.

-D©©©L-

Er zitten een tweetal microswitches in het slot, 1 daarvan geeft problemen.

Even zoeken op "microswitch" (en het sticky topic over de zoekmachine lezen)

francois

spuit er eens wat wd 40 op en in het slot meschien dat het werkt 

gr

hathü

Komt het niet van de kou, mijn binnenverlichting had vorige week ook kuren, ik heb alle deuren een aantal keren flink hard dicht gesmeten en toen werkte het weer.

-D©©©L-

Citaat van: francois op 13-01-2010 22:31:12
spuit er eens wat wd 40 op en in het slot meschien dat het werkt 

gr

De microswitches zijn vloeistof dicht.  ;D

Easterboy

Nah,...
Ik heb de berichten hier gelezen en dacht bij mezelf: "Hier ga ik eens naar kijken als het weer wat fatsoenlijk weer is".
Nu zat ik eergisteren aan de passagierskant en wat viel me op toen ik uitstapte? Ja hoor,... hij deed het gewoon weer.. :eusa_think:
Nog een paar keer geprobeerd voor de zekerheid.... Maar hij doet het dus weer..

Geen idee waar het aan heeft gelegen,... maar ik ga er maar vanuit dat één van de microswitches een soort van black out had.

Bedankt voor de reacties!

cas

die van mij doen het ook plots niet meer sinds het koud is geworden. wacht het warme weer lekker af maak de boel dan wel schoon.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....