ruitenwisserinterval

Gestart door robert31, 15-01-2010 11:46:12

Vorige topic - Volgende topic

robert31

Heren,
Laatst wilde ik een ander ruitenwisserrelais plaatsen. In plaats van de gewone, een instelbaar relais voor de interval.
Na ff zoeken wel het juiste gevonden. De pootjes klopten dus ander relais erin willen zetten. Dat ging niet zo gemakkelijk. Testen, nu helemaal geen interval meer. Oude goed werkerde relais er maar weer ingezet maar ook nu geen interval. Wel ruitenwissers. Nu denk ik dat ik een stekkertje uit het aansluitblokje geduwd heb.
Maar ja kom daar maar eens bij. En nu mijn vraag: hoe gaat de zekeringkast eruit. Wat ik gezien heb moeten dan eerst de relais vewijderd worden. Maar rondom de zekeringen aan de bovenkant zie ik ook nog allemaal draden en die zijn niet zomaar los. Weet iemand nog een andere manier om bij de achterzijde van die aansluitblokjes te komen of hoe de zekeringenkast makkelijk loskan? ???
Groeten Rob

elianmars

Los halen lukt alleen van bovenaf (vanuit de motorruimte), maar dan moet je de zekeringkast daar gaan slopen, dat schiet niet op.

Toch van onderaf proberen, of proberen om van bovenaf het weggeschoven klemmetje/voetje weer terug te duwen.

Haal wel even de accupolen los, voordat je daar aan begint.

robert31

:)Al gelukt.
De pootjes van het nieuwe relais zitten 90 graden dan het opschrift op het relais.
Dus zat hett er gewoon verkeerd in.
Nu werkt het goed.
Bedankt voor het meedenken ;)