FILM!! Mn T-5R is geramd en onder mn eigen andere auto geschoven!

Gestart door cas, 15-01-2010 13:54:54

Vorige topic - Volgende topic

cas

ja, net 2 uur terug uit australie, ff mn koffers boven zetten, kom ik beneden. wat ziet mijn oog, wat schade op de hoek van de bumper die ik niet ken, verdommpie zeg ik bij mezelf. (iets grover wel) en loop naar voren.

constateer echter dat mijn motorkap onder de laadbak van mn andere auto zit. getver....

en geen briefje of getuigen.

heeeeeel misschien dat er uit beelden van de koffieshop in de straat nog wat komt.... maar zijn erg onduidelijk.  

fotoooooozzz...

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

tackle

Teddy81

Nou daar ben je mooi klaar mee.
Sterkte met de afhandeling. Is misschien wel op het waarborgfonds te verhalen. Maar bewijs maar eens dat er inderdaad een auto achterop is geknald en dat je niet zelf onder je Pick-up bent geschoven. :-\

-D©©©L-

Hmm, da's vervelend.
Heeft ie behalve de bumperhoek ook nog schade aan de motorkap of valt het mee ?

Thijssie!

Wat lopen er toch ook een stel hufters op deze wereld rond...

Turbo-Geek

Citaat van: -D©©©L- op 15-01-2010 14:01:52
Hmm, da's vervelend.

Wat denk je zelf, kijk eens hoe hij eronder zit ... Kan je er echt niet uitpoetsen hoor.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Chris

Turbo-Geek

Citaat van: Thijssie! op 15-01-2010 14:03:04

Wil niet lullig doen Cas maar staat de auto zo goed als op de hoek ? (aan de foto te zien)
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 15-01-2010 14:03:56
Citaat van: -D©©©L- op 15-01-2010 14:01:52
Hmm, da's vervelend.

Wat denk je zelf, kijk eens hoe hij eronder zit ... Kan je er echt niet uitpoetsen hoor.

Ik denk dat ie niet zoveel schade heeft aan de kap (een gevalletje UZS), maar weet dat niet zeker.
Vandaar ook de vraag.

Lakwerk achterbumper idem, na het goed schoonmaken ziet het er meestal al heel anders uit. Bovenste deel van de bumper is grotendeels te herstellen met een fohn.
Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend.

hathü

Leuke thuiskomst zo :'(, gelukje dat je andere auto zo hoog is zijn je koplampen, gril en bumper tenminste nog heel.

Haenzel

Jeetje, balen zeg....

Lijkt erop dat een vrachtwagen de bocht niet helemaal kon nemen. Volgens mij zijn het bandensporen op de hoek van de bumper. Je ziet de profielafdruk zitten.....

WYD

Citaat van: Turbo-Geek op 15-01-2010 14:07:22

Wil niet lullig doen Cas maar staat de auto zo goed als op de hoek ? (aan de foto te zien)

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Misschien een vrachtwagen die de bocht niet kon maken en gewoon doorgedouwt heeft.
Edit voorganger zegt precies hetzelfde waar ik aan dacht. Even kijken of het rubber of laksporen zijn.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

cas

sta idd op een hoek, dus weet wat je denkt, en heb je ook gelijk in. had net mijn koffers uitgeladen. maar geeft nog niet het recht om een aanrijding met doorrijden te veroorzaken. politie is getuige dat een vuilnisman zei dat een witte bus ertegen aan was gereden. dus daarmee heb ik een troef in handen. motorkap sprong grotendeels spontaan terug, dus die valt mee. zit een dikke kras op en een buts.

bumper is toch wel veel lak van weg, maar die kan ik wel opnieuw zelf spuiten. moet mijn spoiler en koplamp strip ook nog doen die ik net binnen kreeg.

maar ga wel waarborg aanspreken, 250 eigen risico. maar van de rest wat ik krijg kan ik de verf dan kopen. schat zelf de schade rond de 500 euro.

weet niet waarom de fotos er niet direct zelf op staan maar met link.... zal wel iets verkeerd hebben gedaan.

het is idd grotendeels rubber/zwart wat op de bumper zit, dus geen klein formaat band. ik zeg een vuilniswagen, is niet de eerste keer dat die een auto van mij heeft geramd. heb er nog 1 van lopen. die heeft wel bekend. maar ben met politie de wijk rondgeraced, en kon alleen 1 vuilnisman vinden die zei dat hij het heeft zien gebeuren, en dat het een busje was, wit.  dus heb het niet zelf gedaan.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Thijssie!

Citaat van: Turbo-Geek op 15-01-2010 14:07:22

Doet het ook maar iets toe? Als iemand je ramt laat dan op zijn minst een briefje achter...

Haenzel

En die vuilniswagen had geen cream-yellow lak op z'n wielmoeren???