help het liefdevolle baasje van een schattig roffeltje

Gestart door Michel01, 16-01-2010 16:44:46

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Je bedoelt wellicht trajectmeeting? Ja, die worden aangegeven, evenals vaste flitscontroles en mobiele controles zoals bekend bij 538 enz. Gisteren in België werd er ook perfect net voor gent een doorgegeven.
[/quote]

Ik heb ook een radar in me auto,Alleen die GPS paal ziet die niet,wil ik wel eens weten welke jij heb en merk,Die van mij ziet alleen als er langs de weg word gecontroleerd.

jan piet

Citaat van: verburgh op 21-01-2010 19:25:27

Je bedoelt wellicht trajectmeeting? Ja, die worden aangegeven, evenals vaste flitscontroles en mobiele controles zoals bekend bij 538 enz. Gisteren in België werd er ook perfect net voor gent een doorgegeven.

Ik heb ook een radar in me auto,Alleen die GPS paal ziet die niet,wil ik wel eens weten welke jij heb en merk,Die van mij ziet alleen als er langs de weg word gecontroleerd.
[/quote]

Denk dat we het over héél verschillende systemen hebben.... Ik heb een nagelnieuwe Mio Spirit 505 live TMC deluxe edition, had altijd een TOMTOM, was een dag wennen, maar wil niét meer terug. Gratis TMC en 't werkt dus écht perfect. Soms was laat met reageren, maar de vaste punten weet je toch wel. Vandaag laat vertrokken uit Oudenbosch, werd volop file opgegeven op de A20, Miep leid je zo rond de ellende dus alsnog in 1 uur thuis (+8 minuten tov fileloos...)