_alex_ 850 automaat stelt zich even voor...

Gestart door _alex_, 17-01-2010 13:18:09

Vorige topic - Volgende topic

_alex_

Hallo ,
mijn naam is Alex en heb al geruime tijd een 850 uit 94' en daarvoor een 740.
ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen...t'is een lelijkerd , zit niet goed in z,n lak het interieur is  krakkemikkig ,kilometer teller is blijven steken op 224.000 en telt niks meer bij , de airco doet het al een tijdje niet meer de achterklep blijft niet omhoog staan en in de winter heeft de automaat kuren kortom het is er een met karakter .....but I love her.   ;D

ps. kan niet zo goed vinden hoe een foto te plaatsen  ,behalve de avatar dan...I know...i'm an idiot :eusa_wall:

Misha

;D :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Welkom Alex. Mooiste intro tot nu toe.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

arjen850

hoi alex, welkom hier op dit gezellige forum met allemaal krakkemikkige dames ;D aftands of niet foto's dat is waar wij allen op kikken :eusa_dance:

groet Arjen

Kali-Integrali

Welkom op het forum Alex,

ondanks dat jij hem/haar een lelijkerd vindt zijn wij natuurlijk benieuwd naar de foto's..

Enne, met dit forum is alle info voorhanden om alles weer in nieuwstaat te krijgen :)

Groeten Martijn

hathü

Welkom, de lelijkerd rijd in ieder geval, en heeft een lover. ;D

FGG

Ah, een karakterbak.

Welkom op 't Forum, Alex.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

killerbee

Welkom naamgenoot.
Mooie intro en zoals al gezegd er is hier genoeg kennis om die probleempjes op te lossen  ;D

Alex (a.k.a killerbee)

marcoenpaula

Welkom hier.

En ach....al die puntjes/probleempjes.....
Heb je straks als het zonnetje weer schijnt in ieder geval wat te doen ;)

Groet'n

_alex_

Dank jullie voor de aardige reakties ! :)

Hans Duiven

Van harte welkom!

Probeer een foto te uploaden a.u.b.

Kunnen we even meekijken  ;D

Hans

Jeff

Welkom man, misschien kan je de wagen ook eens uit laten lezen. Om te kijken op storingen.

Teller is hoogstwaarschijnlijk het tandwieltje,
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28559.msg567589.html#msg567589

Lak,
Misschien helpt een goeie professionele poetsbeurt!

Achterklep,
Misschien zijn je (kofferbak)gasveerdempers niet zo goed meer.

Zou zeggen suc6 met de wagen veel lees plezier en ben benieuwd naar de foto's :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ro~djo

HAHAHAHAHAHAHA leuk leuk leuk  8)

Welkom Alex ondanks alles toch heel veel
fijne en veilige km met je Roffel
en uh hopen dat je snel weet hoe je fotos moet plaatsen
Zijn wel erg nieuwschierig naar jou lover ;)

Tim H uit E

welkom met je lover en heel veel plezier ermee

Tim H uit E

_alex_

Na veler verzoek en heel veel photoshoppen hier dan mijn liefke, dit is overduidelijk  haar allermooiste kant .
Van alle andere hoeken weigerde mijn camera mee te werken... en terecht.

Een week of wat geleden op weg naar vrienden even langs de supermarkt voor een flesje wijn. Teruggekomen wilde ze niet meer starten, :eusa_naughty: kennelijk chagrijnig omdat ze dacht dat dit de hele rit was...,gebeurd wel vaker bij deze dames, heb ik haar maar laten staan om vervolgens in mijn nette pak en dito schoenen door de sneeuw  verkleumd het restant te voet af te leggen.
Na het gezellige avondje de dame weer opgezocht en alles was vergeten en vergeven. :angel:....she never holds a grudge..

Ps. bedankt voor de tips , de lak is echter zo dun op sommige plekken dat er een primerlaag te zien is.
     de kilometerteller is waarschijnlijk het tandwieltje maar ik zie er zo tegenop om m,n dashboard te demonteren en de automaat is ongetwijfeld de PnP switch...kwestie van werk en tijd...en die is een beetje schaars ...ze moet waarschijnlijk  dit jaar een baasje krijgen die dat wel heeft.. :-[

)()()sT

Citaat van: _alex_ op 01-02-2010 12:10:23
Na veler verzoek en heel veel photoshoppen hier dan mijn liefke, dit is overduidelijk  haar allermooiste kant .

Waar?

;D