verwarming nog maar 2 standen: koud of warm

Gestart door Arnotenhoeve, 17-01-2010 18:25:07

Vorige topic - Volgende topic

Arnotenhoeve

Dag mensen. Ik heb een 850 estate uit '95 met klimaatregeling/airco, alles d'r op en d'r aan. De schakelaar om van koud naar warm te draaien, draait wel, maar ik kan maar kiezen uit 2 standen. Helemaal koud of helemaal warm. Soms ligt het omslagpunt tussen steenkoud en bloedheet halverwege, soms helemaal onderaan of bovenaan. Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank. Groeten Arno

-D©©©L-

Ik denk dat het 't handigst is als je begint met het uitlezen van foutcodes.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

Arnotenhoeve

Dankjoe.

Bij m'n topic "aanjager op de voeten" schreef ik:
uhh, ik ben een nieuweling in volvo land. Hoe kan ik zelf uitlezen? Moet ik daar van alles voor aanschaffen? Is er iemand in de buurt van Deventer die zoiets heeft? Ik wil best betalen hoor, maar ik schrik me dood van de tarieven bij de volvo garage hier.

die vraag geldt hier dus blijkbaar ook. Wie kan helpen met uitlezen?

-D©©©L-

Citaat van: Arnotenhoeve op 18-01-2010 18:22:14
Dankjoe.

Bij m'n topic "aanjager op de voeten" schreef ik:
uhh, ik ben een nieuweling in volvo land. Hoe kan ik zelf uitlezen? Moet ik daar van alles voor aanschaffen? Is er iemand in de buurt van Deventer die zoiets heeft? Ik wil best betalen hoor, maar ik schrik me dood van de tarieven bij de volvo garage hier.

die vraag geldt hier dus blijkbaar ook. Wie kan helpen met uitlezen?

Ik heb hierboven een linkje gepost, als je dat topic even doorleest dan weet je hoe & wat.
Vragen stellen is 1, antwoorden lezen is 2.  ;D

Arnotenhoeve

CiteerIk heb hierboven een linkje gepost, als je dat topic even doorleest dan weet je hoe & wat.
Vragen stellen is 1, antwoorden lezen is 2.
Ha! snap ik. Ik had een groot deel van dat topic al gelezen. Maar wat het met mij is: ik moet voor m'n gevoel altijd opnieuw het wiel uitvinden. Maar begrijp ik het goed dat ik geen apparatuur hoef aan te schaffen om uit te lezen? Er wordt gesproken over een stekkertje: zit die standaard in die OBD-I? Morgen bij daglicht ga ik kijken en pielen en hopen dat er wel zo'n duidelijk wiel ligt, da'k hem niet hoef uit te vinden. wordt vervolgd
groeten, Arno

-D©©©L-