Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Remklauwen, Misha  :eusa_doh:

Leuk gevonden!  ;D

triton

Remmetjes zijn binnen !!
Nieuwe brakemax en blokken dus morgen weer wat te doen.
Morgen eerst even de remklauwen van Marco weer assembleren,staalomvlochten remleidingen erop en remvloeistof halen en dan gelijk de vloeistof vervangen.

En dan maar hopen dat het lekker ankert ;)
Professioneel raddraaier

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

triton

ben ik mee bezig, ff flesje erin gekiepert.
En diverse mailtjes gestuurd voor prijs info.
Maar nog geen antwoord
Professioneel raddraaier

willem169

Heb sinds twee maanden ook nieuwe radiateur maar mijne is weer lek (cooleant, geen olie gelukkig), dus ik blijf vrolijk bijvullen. Dan maar afspraak garage, heb 't idee dat het de knelkoppeling is.

triton

Kijken we zaterdag toch even,of anders morgen.
Kunnen we gelijk ff achter veren en schokbrekers doen bij jou.

Professioneel raddraaier

Joeri

Mooie bak heb je man! Was even aan me voorbij gegaan  ::) Ennuh, ook lekker bezig met klussen zeg! Weet nog niet of ik kan komen zaterdag. Beetje druk...  :eusa_shifty:

Misschien dat we es achter je aan kachelen naar het noorden als we weer eens naar Molde gaan  :P Tot nu toe met het vliegtuig gedaan maar ik wil er graag eens heen rijden met de chef.

Edit: sjips, 14:00 gaat sowieso niet lukken. Dacht dat het vanaf de ochtend was... Helaas  :-\
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

triton

Had gehoopt dat mijn andere bumper klaar zou zijn voor de meeting , maar de spuiter had het druk gehad en dus nog nix aan de bumpert gedaan.
Beetje jammer , maar nix aan te doen.
Ga zo even de DOP wassen en beetje poetsen en dan maar richting de parking voor de meeting.
Weer ziet er goed uit voor nederlandse begrippen en het is tenminste droog en lijkt dat ook te blijven volgens buienradar .
Misschien aan het eind van de middag een klein buitje , maar als dat alles is gaan we de dag toch niet laten verpesten daar door?
Hoop een hoop lelijke forumkoppen te zien en te spreken ;D
Professioneel raddraaier

Bouke

Hier in bergambacht is ook droog :eusa_dance: ik ga ook nog ff wassen en poetsen zo 8)

triton

Vandaag weer even lekker bezig geweest.
Gisteren geen tijd gehad om de nieuwe radiateur te halen (wel al besteld), maar te druk op de zaak.
Dus vandaag eindelijk de rugleuning van de bestuurdersstoel gefixt'.
Was kwestie van kabel ff warmstoken.
Gelijk maar ff alle bouten in de wd40 voor de aankomende radiateur wissel en de claxons naar de onderkant verplaatst.
Ook nog even de doppen teruggezet op de achterkant van de koplampunits ( moest nog na xenon inbouw) en de ballasten ed. weggewerkt.

Op naar de koelkast en zoeken naar de nummers van de klemmetjes die mijn olieleidingen op de radiateur klemmen.

Professioneel raddraaier

triton

Radiateur ligt er inmiddels in.
Dat wil zeggen achterin , moet nog even wachten op de klemmetjes van de olieleidingen .
Deze worden maandag gehaald door m,n collega.(al wel besteld)
Remblokken voor weer gewisseld met de kleine variant aangezien de grote piepten en scheef afsleten.
Remt beter en geen gepiep.
Gisteren gelijk maar even 3 meter 4mm silicone slang gehaald voor €13,95 en de slangen vervangen .
Alleen de beruchte achter het inlaatspruitstuk niet.
Kon alles netjes af met 4mm en was na uurtje klaar.
Rijdt weer stukje soepeler.
Volgend weekend dan maar de radiateur op de zaak doen, in plaats van thuis op de straat.
Ze staan hier al van issie al weer kapot? ;D
Professioneel raddraaier

triton

Net even me sirene van het alarm gefixt , moet alleen even batterijen halen voor ab.
Bereik is nu -10 meter.
Professioneel raddraaier

triton

Vorig weekend m'n nieuwe radiateur erin gelepeld en nieuwe klemmen op de olieleidingen gedaan.
Trouwens het zijn niet de meest gebruiksvriendelijke klemmen maar ze zitten erop.
Rubber ringen had ik nog maar twijfel beetje over de maat.
Dus maar keertje nieuwe bestellen.
Dinsdag om 04.30 naar de zaak gereden en lampje van koelvloeistofpeil brandde, dus auto neer gezet en vrijdag weer terug dus gekeken en tankje leeg  ???
Onder de auto geen spoor van kvs ofzo alleen beetje olie van de koeler.
Naar de pomp gereden en maar even water erin gekiept . Liter was genoeg en is nog steeds op peil dus systeem is lekvrij.
De remmen die ik besteld had bevallen zeer goed en zijn al lekker aan het bijten, had brakemax besteld en kreeg brembo ???
Is dit hetzelfde of heb ik geluk (mag wel een keertje)
Volgende week weer ff zwitserland ,oostenrijk en terug via tsjechie ivm met feestdag in oostenrijk en beieren op donderdag.
Dan eindelijk m'n bumper halen en eronder zetten
Professioneel raddraaier

)()()sT

Citaat van: triton op 30-05-2010 10:10:12
Dinsdag om 04.30 naar de zaak gereden en lampje van koelvloeistofpeil brandde, dus auto neer gezet en vrijdag weer terug dus gekeken en tankje leeg  ???
Onder de auto geen spoor van kvs ofzo alleen beetje olie van de koeler.

Lijkt me normaal. Na de radiatorwissel zit er lucht in je systeem. Toen ik na montage naar huis reed ging ie ook al branden en heb ik er een lading bijgekieperd.

triton

Was er al mee wezen rijden op maandag en had nog gekeken naar vloeistofpeil , maar deze was niet echt gezakt.
Zal wel een grote luchtbel zijn geweest inderdaad.
Professioneel raddraaier