deurslot microswitch.

Gestart door tackle, 09-11-2009 20:48:42

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Mijn volvo begint eigenwijs te worden en doet de passagiersdeur niet meer open. Wel op slot met de AB, maar van het slot af, ho maar. Omdat een nieuw slot 200 euri kost dacht ik dat er hier iemand vast wel een oplossing heeft?
Iemand die dit probleen herkend?

rogerV701998

Ik had het zelfde probleem met de deur rechtsachter: klik

Gr. roger

Sbv

mogelijk heb ik nog wel een slot liggen van een pass deur

Joost23

Ik heb een soortgelijk probleem met het tankdopje. Nou kan ik wel bij iedere tankbeurt handmatig het klepje openen, maar als de bagageruimte vol ligt, is dit ook geen optie.

Probleem is dus dat het klepje van de tank niet meer van het slot gaat. Iemand een idee hoe dit kan komen? (aansturing slot?) En weet iemand welk onderdeel er dan (hoogstwaarschijnlijk) kapot is, wat vervanging kost en of dit een beetje redelijk zelf te doen is?

Groet Joost

dirktv

Je kunt eerst proberen het motortje in te spuiten met wd-40. Heeft bij mijn 850 althans gewerkt.
Citaat van: Joost23 op 12-11-2009 11:10:59
Ik heb een soortgelijk probleem met het tankdopje. Nou kan ik wel bij iedere tankbeurt handmatig het klepje openen, maar als de bagageruimte vol ligt, is dit ook geen optie.

Probleem is dus dat het klepje van de tank niet meer van het slot gaat. Iemand een idee hoe dit kan komen? (aansturing slot?) En weet iemand welk onderdeel er dan (hoogstwaarschijnlijk) kapot is, wat vervanging kost en of dit een beetje redelijk zelf te doen is?

Groet Joost

Joost23

Hoi Dirk,

WD40 is inderdaad superspul. Gaan we eerst maar eens doen.
En het motortje zit bij de tankdop aan de binnenkant?

Joost

Tjiddo

Hallo,

Bij mij gaat bestuurders portier ook niet meer met cv open. Dit is sinds de vorst periode. Kan ik dit ook op een bepaalde manier smeren met wd 40 voordat ik de hele deur uit elkaar haal? Hoe kom ik daar bij?

Alvast bedankt voor het reageren,

Met vriendelijke groet,
TJiddo

FGG

Bij mij was het niet de micro-switch maar was er een kunststof pen afgebroken. Slot is vervangen door een ruilexemplaar.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cas

Citaat van: tackle op 09-11-2009 20:48:42
Mijn volvo begint eigenwijs te worden en doet de passagiersdeur niet meer open. Wel op slot met de AB, maar van het slot af, ho maar. Omdat een nieuw slot 200 euri kost dacht ik dat er hier iemand vast wel een oplossing heeft?
Iemand die dit probleen herkend?

ook gehad met mijn v70 toen, was gewoon helemaal overleden van binnen, en geen mogelijkheid tot fixen is me toen verteld. uit een sloper de boel vervangen, en het werkte weer!  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....