De andere Zweed - GM / Saab in Trollhättan

Gestart door viking_in_shorts, 19-01-2010 21:04:25

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Ben toch benieuwd welke kant het nu in gaat.....voel ook wel enige trots! Komende tijd het nieuws rondom Saab eens wat meer gaan volgen.

Ik hoop dat ze de 900 turbo weer in productie gaan brengen haha.....met dat platte uitlaatje...schitterend  :eusa_dance: ;D ;D Misschien een re-new design?  :eusa_dance:

viking_in_shorts

De stemming hier in Zweden zit er iig goed in.

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 27-01-2010 12:33:43
De stemming hier in Zweden zit er iig goed in.

Wil dat nu zeggen dat de politie een oogje toe knijpt als een stel Vomac'ers met Nederlands kenteken iets te snel voorbij komt rijden? :eusa_shifty:
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Hoorde vanmiddag iemand op radio 2 zeggen dat de deal ook nog goedgekeurd moet worden door de EU.
De EU zou nog wel eens negatief kunnen stemmen vanwege de valse concurrentie die het oplevert t.o.v. bijvoorbeeld Volvo.

Het spelletje is iig nog niet uitgespeeld...

The Saint

Citaat van: KIM op 27-01-2010 15:38:56
Hoorde vanmiddag iemand op radio 2 zeggen dat de deal ook nog goedgekeurd moet worden door de EU.
De EU zou nog wel eens negatief kunnen stemmen vanwege de valse concurrentie die het oplevert t.o.v. bijvoorbeeld Volvo.

Het spelletje is iig nog niet uitgespeeld...

Ja dat heb ik ook gehoord. De europese politiek kan nog roet in het eten gooien.

Wordt toch weer spannend ben ik bang.
No shirt no shoes, no pinball

Hans Duiven

Ik hoop van niet. SAAB naar Spyker, of anders een hoop mensen werkeloos.

Reitse

Vanmorgen in de kranten dat het overnemen van SAAB vooral goed moet zijn voor Spyker...

viking_in_shorts

Het was natuurlijk te verwachten, een kink in de kabel.
Wat is er nu aan de hand:

Financiering niet helemaal op orde, aandeel daalt in waarde, een investment company "GEM" wat meedoet voor ca 18 miljoen euro wordt opeens grootaandeelhouder van Spyker en daarmee toekomstig eigenaar van Saab...

http://www.gp.se/ekonomi/1.302881-usa-fond-nara-ta-over-saab

V70geRwin

viking_in_shorts

http://www.gp.se/ekonomi/1.318009-saab-och-spyker-snart-ihop

Gelukkig maar - het was al zo lang stil.

Volgens dit artikel is het bijna bijna bijna zover. Ze hopen zelfs op een getekend kontract morgen.
We gaan het zien ...

viking_in_shorts

V70geRwin

rogerV701998

rogerV701998