Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Spiegels zijn bij mijn weten niet meer nieuw leverbaar, waren ooit iets van 65 - 75 euro dacht ik, of de kabelboom nog leverbaar is ? Ik heb destijds de spiegel nog net nieuw kunnen kopen en daar zat kabelboom bij

Deurpanelen blijft even geluk hebben dat je niet wat treft ergens gebruikt en in goede staat

Hiker

krijg zojuist een bericht van een demontage bedrijf:

mijn vraag luidde: heldere koplampen/knippers C70 en een auto dim spiegel:

...valt best mee........NOT ??? :eusa_think:

lampen: € 350,-  :o
spiegel: € 180,-  :o

uuuhhhhhuuuuhhhhhhh

ik laat gewoon zo'n ford ding invliegen en dan zien we wel......

en ja...de rest.....afwachten.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Lampen zijn nieuw met wat korting ca 540 euro incl knipperlichten. Die spiegel is pure diefstal

Hiker

als ik die spiegel nou laat.....en het stoelkussen valt mee.....dan.....kan ik natuurlijk wat licht kopen.......

@Sbv: how-about mijn xenon. Kan ik die c70 units gewoon overzetten, of moet daar nog iets voor gebeuren??
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

In de S70 hebben wij gewoon Xenon zitten met heldere C70 koplampen. Het was alleen met de lampfitting bevestiging even stoeien

Hiker

als het goed is komen er deurpanelen, een spiegel en een kussen+mat (dealer) aan  :eusa_dance:

met dank aan wat forumleden :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: Hiker op 14-12-2012 15:26:56
als het goed is komen er deurpanelen, een spiegel en een kussen+mat (dealer) aan  :eusa_dance:

Jij hebt nu een mooi excuus om de kerst niet weg te moeten naar familie

Hiker

Citaat van: Sbv op 14-12-2012 15:30:34
Citaat van: Hiker op 14-12-2012 15:26:56

Jij hebt nu een mooi excuus om de kerst niet weg te moeten naar familie

dat valt wel mee...ik moet eens kijken of ik die k-b-m kan halen....voorzichtig eens brengen hier bij het management....

Sbv

elianmars

Ik ga m'n best doen om het voor de kbm voor elkaar te krijgen, Haiko  :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 14-12-2012 21:37:59
Dat kan jij best Marcel..Je weet me te vinden mocht het nodig zijn

Hiker

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-12-2012 21:39:25
Citaat van: elianmars op 14-12-2012 21:37:59
Dat kan jij best Marcel..Je weet me te vinden mocht het nodig zijn

Eigenlijk is morgen de enige dag dat ik het kan doen (voordat we richting de Ardennen gaan), maar zelfs die was al helemaal vol gepland. Eerst maar contact met de verkoper opnemen, om te kijken of er iets af te spreken is.

elianmars

Grrrr........ Net terug van de voetbal met de jongens, verkoper gebeld, moet-ie weg. Elkaar net misgelopen, dus.

Ik probeer het van de week nog voor elkaar te krijgen  :)

Hiker