Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

:eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Ik zal nog eens voor je door de bagger ploeteren om deurpanelen voor je te regelen  ::)

;D ;D

Geen probleem hoor, Haiko   ;)  Ik ben blij dat je nu een goede set hebt gevonden. Zoals je op de foto's hebt kunnen zien, zaten er toch nog wel wat beschadigingetjes aan de set die ik hier heb liggen.
De set zal t.z.t. heus wel bij jou belanden  ;D

Sbv

de panelen komen denk ik samen met een andere grote doos wel een keer die kant op  ;D

big ben

Citaat van: Hiker op 21-01-2013 19:14:16
En vandaag stond er ineens een pallet van Elferink op de stoep. Met heel veel dank voor de alertheid en onderzoek van bigben  :eusa_clap:

Graag gedaan  :D

Hiker

Citaat van: elianmars op 22-01-2013 09:03:00
:eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Ik zal nog eens voor je door de bagger ploeteren om deurpanelen voor je te regelen  ::)

Is dat even schrikken als je deze post op een tablet leest......totdatik naar beneden scrollde ;D

Pppffffff
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Updateje....

Zonet de panelen erin gezet. Nogmaals dank aan bigben voor deze tip. Ze zien er heel mooi uit. Aan de binnenkant zelfs mooier en schoner dan mijn 2jaar nieuwere ori deurpanelen... ???

Zo, de todo lijst:
- bestuurdersstoel revisie.....wacht op een agenda match met hendrik
- auto dim spiegel..................wacht op een pakketje uit de US of A
- leuk bumpertje.....................wacht op meet met sbv
- audio update subwoofer......wacht op agendamatch met daytonawim
- morgen eindelijk uitlijnen bij Lammert van der Meulen in Dokkum
- achter veerpootburg.............wacht op reactie irianpaul dat het opgehaald kan worden
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

big ben

Sbv

Vergeet niet auto wassen erbij te zetten. Je V70 was redelijk smerig toen ik je gisteren zag rijden

Ewout Schalkwijk

Kan je niks leuks bedenken voor de XC? Het is zo stil rondom die wagen en een paar fotootjes zou niet verkeerd zijn. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-01-2013 15:52:03
Kan je niks leuks bedenken voor de XC? Het is zo stil rondom die wagen en een paar fotootjes zou niet verkeerd zijn. ;D

Ewøut
Is zijn auto niet  :P

Hiker

Citaat van: Sbv op 24-01-2013 15:55:15
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-01-2013 15:52:03

Ewøut
Is zijn auto niet  :P

Daar ga ik niks aan doen, en annet wil er niks aan doen, op ooit een spoiler na dan.

(en ik heb niet zoveel met de xc :-\ .....de 4x4 is erg koel, maar ik ben bijna ;D helemaal blij met de mijne. Daarbij vind ik het jammer dat de brandstof meter zo hard gaat.....tov de V)

Sbv

Dan doen de injectoren tenminste ook wat. Spoiler zou ik zeer zeker doen op de XC,die knapt er dan een stuk van op

Hiker

Citaat van: Sbv op 25-01-2013 13:11:24
Spoiler zou ik zeer zeker doen op de XC,die knapt er dan een stuk van op

Eerst de mijne afmaken.......Wanneer we meeten moet je even een stukje rijden: bij het accelereren (80 - 120 of 120 - 170) lijkt hij niet vloieend door te stampen maar steeds heel even in te houden ondanks dat de 'plank' op de grond staat.

Taranis

Luchtmassameter of afstelling brandstofpomp.

Hiker

Citaat van: Taranis op 25-01-2013 13:20:49
Luchtmassameter of afstelling brandstofpomp.
thanlks :)

dan moet ik 'even' op een avond naar Pul in Urk......

Sbv

Af en toe een keer de boel afstellen kan geen kwaad denk ik. Maak een afspraak bij Pul en je krijgt weer een snelle V70 terug