Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

:eusa_dance: :eusa_dance:

Eindelijk het juiste stoelkussen binnen. En die is gelukkig ook net zo mooi schoon en wit als de leuning.

:eusa_dance: :eusa_dance:

Nu alleen nog tijd vinden om ze er 'even' in te zetten...... :eusa_whistle:

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Jij hebt alvast een leuke avond voor de boeg zo te zien. Veel knipplezier  :evil:

Taranis

Vanmiddag ging ik even een draagarm voor Bouke halen. Die was er nog niet, maar of ik wel een doosje voor Sbv mee wilde nemen. Tuurlijk, geen probleem!

Ahum....

Best een kleine auto, zo'n N ;D

Hiker

Citaat van: Taranis op 25-01-2013 19:13:36
Vanmiddag ging ik even een draagarm voor Bouke halen. Die was er nog niet, maar of ik wel een doosje voor Sbv mee wilde nemen. Tuurlijk, geen probleem!

Ahum....

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/hiker.jpg

Best een kleine auto, zo'n N ;D

Uhhh, is die bumper een bouwpakket ofzo.....???

:eusa_clap: :eusa_clap:
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Taranis

Ik kreeg ook al de vraag of ik een Volvo uit nieuwe onderdelen aan het opbouwen was oid ;)

Bouke

Taranis

Volgens mij een bumper, een setje mistlampen en nog 1 of ander mysterieus lang voorwerp :eusa_think:

Hiker

Citaat van: Taranis op 25-01-2013 20:14:23
Volgens mij een bumper, een setje mistlampen en nog 1 of ander mysterieus lang voorwerp :eusa_think:

Bumper check
Mistlampen check

Maarrruuh......in welke door zit die bumper......en waaromzitten mistlampen in zulke grote dozen.......

Hiker

Vandaag even bij Nordicar langs geweest. We waren toch in de Arena, dus dan ben je relatief gezien in de buurt. Via een tip gehoord dat er een V70 stond zonder roofrails. Du sdie zou ik vandaag even ophalen........Helaas, de dakstrips waren al opgehaald.

Gelukkig zat er wel zo'n A-stijl interieur deel in, dus de omweg was niet voor niets.

Vanmorgen eerst nog even de "Familie toertocht Jan Durkspolder" geschaats, en daar zag ik volgens mij een V70 uit het dorp zonder rails. Dus morgen maar eens informeren wie de eigenaar is. En hem of haar overtuigen dat het echt 'zo 2012 is' om zonder roofrails te rijden. Misschien kunnen we ruilen.

En nog steeds in afwachting van de spiegel. Ik wacht deze week nog af, daarna ga ik de verkopen eens vragen. (Al zal hij aangeven dat hij verstuurd is....dat geeft een mail namelijk al aan.)

Sbv

als het goed is zit er nog een klein stripje bij die bij mij meestal afbreekt

Mistlampen moeten wel netjes verpakt worden zodat eea heel blijft tijdens transport

elianmars

Citaat van: Hiker op 26-01-2013 21:02:57

En nog steeds in afwachting van de spiegel. Ik wacht deze week nog af, daarna ga ik de verkopen eens vragen. (Al zal hij aangeven dat hij verstuurd is....dat geeft een mail namelijk al aan.)

Ik heb bijna een maand moeten wachten op een tcv vanuit USA. Ik had de verkoper al een paar keer gemaild, maar hij vertelde dat het toch echt al lang was verstuurd. Klopte ook volgend de stempel op het formulier.

Hoe lang is het geleden dat jouw spiegel is verzonden?

Hiker

Citaat van: elianmars op 26-01-2013 21:32:53

Ik heb bijna een maand moeten wachten op een tcv vanuit USA. Ik had de verkoper al een paar keer gemaild, maar hij vertelde dat het toch echt al lang was verstuurd. Klopte ook volgend de stempel op het formulier.

5 januari verzonden....

elianmars

Citaat van: Hiker op 26-01-2013 21:41:37
Citaat van: elianmars op 26-01-2013 21:32:53

5 januari verzonden....

Mijn tcv 31 december. Vandaag binnen gekregen. Er is dus nog hoop voor je  ;D

Hiker

;D

Hoe zit het met die invoer rechten....hij zou het als 'gift'  versturen. Volgens mij zit ik met < $100 aan de save-side....Toch?

elianmars

Citaat van: Hiker op 26-01-2013 21:45:50
;D

Hoe zit het met die invoer rechten....hij zou het als 'gift'  versturen. Volgens mij zit ik met < $100 aan de save-side....Toch?

Tja...... Bij mij stond er ook gift op (had ik om gevraagd). Desondanks moest ik 21 euro betalen aan de postbode.
Nog even op de site van Post.nl gekeken. Eigenlijk had ik niks hoeven betalen, als het een geschenk is, met waarde onder 45 euro (stond 50 USD vermeld op mijn pakketje). Maar goed, ik heb geen zin in gedoe, dus laat maar weer  :eusa_shifty: