Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 21-08-2013 15:53:43
voor €6,75 + enveloppe doe ik het voor je..... :eusa_whistle:

;D

Wel even een geluidsfragment opnemen, hoe hard je vloekt!

Mag ik er dan een bestellen? Mag je bij mij iets meer voor de verzending naar NO rekenen...  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-08-2013 19:19:34

;D

Mag ik er dan een bestellen? Mag je bij mij iets meer voor de verzending naar NO rekenen...  :eusa_whistle:

Consider it done...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 21-08-2013 19:27:44
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-08-2013 19:19:34

;D

Consider it done...

Joe hef a PB. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

Het staat wel cool zo anno 2013, al had mijn Golf uit 4/'00 ook al zo'n goodie..... :eusa_whistle:

Echter ik vrees dat deze eBay klapsleutel wel een beetje op een teleurstelling gaat uitdraaien   :-\

Het kan ook aan het 'R' kapje liggen. Die ligt meer 'op' de sleutel dan in de sleutel. Volgende rit maar eens het standaard kapje proberen.

Wanneer ik de auto start, en na starten het R-logo naar boven wijst, ontstaat er zodanige torsie bij de baard dat er door de kracht net voldoende ruimte tussen de 2 helften ontstaat. Hierdoor schiet de veer los. En de klapmechanisme niet meet op spanning staat.
Dus goed de sleutel samenknijpen tijdens het starten... :eusa_think:

Let wel: ik heb de versie van eBay, niet die van Driad! Die is onderweg voor Ewout en kijk ik of die het ook heeft. Anders koop ik er alsnog eentje bij Driad ;D

"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Taranis

Ik wacht je ervaringen even af voor ik mezelf er aan ga wagen ;D

Deze gammele constructie gaat 'm inderdaad niet worden.

Hiker

Citaat van: Taranis op 22-08-2013 10:50:53

You got that right.....ben benieuwd of die priad exact dezelfde is.....

Morgen meer nieuws, dan komt die van ewout denk ik binnen.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 22-08-2013 11:02:15
Citaat van: Taranis op 22-08-2013 10:50:53

You got that right.....ben benieuwd of die priad exact dezelfde is.....

Morgen meer nieuws, dan komt die van ewout denk ik binnen.

Pfff, ik hoop idd dat die van Priad beter zijn, dit ziet er nogal kansloos uit. :eusa_think:

Hiker

Ik het 'klapsleutel' topic geeft iemand aan dat een drup k2 lijm wonderen doet.....

Heb nog geen zicht of er verschil zit in de verschilende leveranciers.....

Ik lijm die van mij zo vast en geef de resultaten wel door.

TOHCIM

Het zijn allemaal dezelfde, uit China....................
1999 VOLVO V70 2.5D AT coral red 428 bj. 1999. Nieuw gekocht.
520 000 Km 0,216 verstuivers, chiptuning (Total loss 07/2017)

2011 VOLVO V70 D5-205 GEARTRONIC MOMENTUM 105 000 Km

Marty__Mouse

Hmm.... Laat ik nu net ook 2 van die sleutel binnengekregen hebben gisteren van dezelfde Ebay-Engelsman als jij... Ik wacht even af hoe het jou vergaat.. En zal me eens verdiepen in het verlijmen e.d. voordat ik de uiteindelijke stap waag...  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Hiker

Ik heb er net voorzichtig wat lijm tussen gedaan....ben benieuwd...

Lijkt gelukt. Nu een paar dagen gebruiken... :)

Hiker

Vandaag een keer of vier de auto gestart. Tot op heden houdt het drupje lijm, al knijp ik tijdens het starten dehelften wel samen  :eusa_whistle:

Tot ik dat natuurlijk een keer vergeet  ;D en dan knalt hij uit elkaar... :eusa_think:

elianmars

Tiewrap er omheen of schroef er doorheen  :D

marrrcel