Brabant meeting

Gestart door Tim H uit E, 22-01-2010 07:51:38

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Heb je niks te doen, verveel je je, kom dan gezellig vandaag naar de Brabant meeting ;)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :eusa_whistle:

gr mevita

)()()sT

Ik was gisteren al daar, vandaag blijf ik lekker thuis.
Veel plezier allemaal!

Tim H uit E

Citaat van: jopie850 op 10-04-2010 21:32:28
Beste mede roffelaars

ook ik kom morgen naar de meeting

welk adres geef ik in het navigatiesysteem in om er te komen

is Havenweg 1 Helmond voldoende om er te komen ???

tot morgens

groetjes Joop  ;D

hey Jopie als je postcode 5701SB intoetst kom je er ook

gr Tim

mevita

Ik ga zo vertrekken , tot straks,

gr mevita

Tim H uit E

mensen ik ga nu rieden  :eusa_dance: :eusa_clap:

ltz Tim

knip

ben er tegen 13.30

gr

combinedforces

Cf meldt zich af, ouders zijn gestrand in Noord-Holland en ik moet 'on call' blijven... Veel plezier allemaal en ik hoop dat 't weer meewerkt!

knip

zo terug van de meeting,was weer leuk en toch best fris.

hier een paar pics;

knip

Tim H uit E

nou mensen ondanks het frisse weer is de opkomst me niet tegen gevallen en het was ook heel gezellig, leuke mensen en mooie roffels (vooral de T5-R van Walter ( persoonlijke favoriet )
foto's volgen nog

gr Tim

robkuh29

Leuk om nu al foto's online te vinden, was mijn eerste 850 meet vandaag... erg leuk om zoveel volvo's en volvofanaten bij elkaar te zien. Hopelijk de volgende keer iets betere buitentemperaturen  :) Maar ondanks de frisse wind een geslaagde meet!

petrolhead

Gezellige dag.

Eerst op parkeerplaats Vaarle gewacht waar ik oa Tim heb ontmoet. Daarna met z'n vieren naar Helmond. Leuk om -met voornamelijk voor mij- onbekende forummers te spreken over ons gezamenlijke passie; Volvo.

Mooie opkomst.
Bedankt Tim voor de organisatie. Volgende keer met een voor 850 only snackkar :eusa_pray: ;)

walter leever

Citaat van: Tim H uit E op 11-04-2010 16:59:31
nou mensen ondanks het frisse weer is de opkomst me niet tegen gevallen en het was ook heel gezellig, leuke mensen en mooie roffels (vooral de T5-R van Walter ( persoonlijke favoriet )
foto's volgen nog

gr Tim

Had toch maar ineens besloten wel te gaan(impulsief mannetje  :eusa_shifty: )

Was wer gezellig,een aantal bekenden en niewe gezichten. :eusa_clap:

Oh ja en de mijne is wel een RRRRRRRRRRRRRRRRhoor. ;) maakt eigenlijk niks uit,als 't beestje maar een naam heeft. ;D

gr,walter

triton

Ben er ook weer thuis van , was gezellig en ook de zon nog even gezien.
Hoop jullie allemaal terug te zien op de zuidholland meeting 8 mei as.

André
Professioneel raddraaier

lex33

Hey luitjes,'t was kei gezellig met al die volvofreaks bijelkaar,leuke mensen ontmoet en mooie volvo's zeker voor herhaling vatbaar,maar dan met beter weer qua temperatuur en de volgende keer drank en een barbeque met indische sate uit eigen keuken vers op de barbeque geroosterd natuurlijk misschien leuk in de vorm van een leuke rijtocht richting ardennen??

Groeten Lex en Cora en Renzo.