Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2010

Gestart door big ben, 30-12-2009 08:33:43

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: maruska op 21-07-2010 10:06:06
is wel een 2.0 liter turbo he.. importje dus

Dat maakt niks uit, 2.0 rijdt net zo goed als een 2.3 en soms zijn buitenlandse auto's beter dan wat je hier in NL aan treft. Bovendien zijn ze allemaal in Belgie gemaakt ;)

www.vm-parts.nl

maruska

Citaat van: Spin! op 21-07-2010 10:31:06
Citaat van: maruska op 21-07-2010 10:06:06
is wel een 2.0 liter turbo he.. importje dus

Dat maakt niks uit, 2.0 rijdt net zo goed als een 2.3 en soms zijn buitenlandse auto's beter dan wat je hier in NL aan treft. Bovendien zijn ze allemaal in Belgie gemaakt ;)

ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar het is een standaard valkuiltje.. er wordt geadverteerd met T-5R, zonder de directe toevoeging.. vind ik altijd heel even misleidend ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Rob850turbo

misschien heeft de eigenaar geen verstand van zaken en weet hij helemaal niet dat het een 2.0 liter is en geen 2,3 liter.

Voor veel mensen zal een T5 R een T5 R zijn!!! en hebben ze geen idee van dat soort details.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

robbie409

http://link.marktplaats.nl/350458634

SV-DD-50

Mijn buurman heeft net zijn hok van een Mondeo oipgeblazen en zou vrijdag op vakantie gaan....
Nu zit ik al een tijdje naar deze saffron te kijken, maar hap niet toe omdat ie al zo lang te koop staat.

4000 euro.... is verdacht goedkoop.

Kent iemand deze auto?

240estate

Aan de toonzettng van de advertentie te zien zit er nogal wat frustratie in de verkoper. Zal wel niet voor niets zijn.
Blijkbaar lopen veel mensen weer hard weg.

Rob850turbo

Ludo

Op zich, is het ook al vreemd, dat iemand voor z'n buurman naar een auto op zoek moet.  ???

;D

robbie409

Hoezo vreemd? Gisteren begaf zijn auto het en vrijdag moet ie op vakantie met vrouw en 2 kinderen.
Ik wil hem graag op het juiste pad helpen (dus weg van de Mondeo-achtige auto's en in een echte auto...)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Duell

Citaat van: robbie409 op 22-07-2010 00:32:01
Hoezo vreemd? Gisteren begaf zijn auto het en vrijdag moet ie op vakantie met vrouw en 2 kinderen.
Ik wil hem graag op het juiste pad helpen (dus weg van de Mondeo-achtige auto's en in een echte auto...)

Alleen er is altijd bij elke auto die je koopt het gevaar dat er achterstallig onderhoud aan zit.
En als je meteen na aanschaf met je auto op vakantie wil? Is dat dan wel verstandig?

Als het zo haast heeft, kan je volgens mij beter een auto huren. ;)
Maar als iemand info over deze heeft ? Hij ziet er goed uit.

Erik_D

Ik vind het inderdaad ook zo op het oog een hele mooie auto, maar 4000 euro is wel erg weinig geld voor die auto.

R o b

Je blaast ook niet zomaar je motor op.....spreek uit ervaring!  ;D

Staat hier op het forum nog een mooie rode 854 20v te koop.....die direct mee te nemen is op vakantie!

Ludo

Citaat van: robbie409 op 22-07-2010 00:32:01

Ja ik vind dat vreemd.
Net alsof die man zelf niet oud en wijs genoeg is...

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT